Te joilla on 40-50 -vuotias mies
Jaksaako hän vielä sängyssä hyvin, vai onko tahti alkanut iän myötä hiipumaan? Miten usein saatte?
Kommentit (32)
Mies 46, minä 44. Yhdessä yli 20v. Miehelle käy joka päivä, parhaimmillaan kahdesti. Itsekin olen aktiivinen. Miehellä terveet elämäntavat, ei mahaa, ei sairauksia ja aina ollut halut kohdillaan.
Perusseksiä jaksaa, mutta ei oikein jaksa innostua mistään erikoisesta kokeilusta. Minulla hieman toisin päin. Silloin kun lapset olivat pieniä, riitti seksiksi se että sai pahimmat paineet purettua. Nyt olisi se aika kun voisin jotain kinkyä kokeilla, mutta mies vähän ignoraa kaikki ehdotukseni.
Voi kyllä jaksaa. Joka päivä ja vaikka montakin kertaa päivässä. Ei tarvitse kuin katsoa merkitsevästi haarojen suuntaan, niin siellä jo jököttää. :) Jaksaa helposti tunnin tai parikin yhtä kyytiä, ja sitten vartin päästä uudestaan! Minulla on maailman ihanin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa. Jaksamista ja seksin määrää isompi ongelma on kuitenkin se, että laatu on mennyt surkeaksi. Ihan kuin mies olisi valinnut yhden satunnaisen seksikerran jostain takavuosilta ja kuvittelisi nyt sitkeästi, että aina tykkään samanlaisesta seksistä - vaikka miten yrittäisin tätä luuloa korjata. Lopputulos on, että aika usein sattuu.
Mitä sinä siis olet tehnyt asian eteen? En oikein usko, että miehen osaaminen ja välittäminen sinusta on ollut ennenkään mitään huippua, jos hän ei nyt enää tee sitä vähääkään.
Kirjoitin nelosena jo tuone, että mieheni on 47, minä pari vuotta nuorempi ja mies jaksaa hyvin. Meillä mies on todellakin kuunnellut minua ja muistaa kaikki minua miellyttävät jutut ongelmitta.
Miehellä tuntuu olevan välillä myös ihan uusia yllätyksiä minun varalle, joten siinä missä minäkin yritän jatkuvasti hieman parantaa osaamistani, jumpata paikkojani entistä timmimmäksi ja huolehtia itsestäni, niin sama on myös hänellä. Yhteinen huumorintajukin on kehittynyt pitkässä suhteessa paremmaksi vuosi vuodelta ja meillä on tosi mukavaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Perusseksiä jaksaa, mutta ei oikein jaksa innostua mistään erikoisesta kokeilusta. Minulla hieman toisin päin. Silloin kun lapset olivat pieniä, riitti seksiksi se että sai pahimmat paineet purettua. Nyt olisi se aika kun voisin jotain kinkyä kokeilla, mutta mies vähän ignoraa kaikki ehdotukseni.
Kannattaa hankkia nuorempi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä jaksaa. Joka päivä ja vaikka montakin kertaa päivässä. Ei tarvitse kuin katsoa merkitsevästi haarojen suuntaan, niin siellä jo jököttää. :) Jaksaa helposti tunnin tai parikin yhtä kyytiä, ja sitten vartin päästä uudestaan! Minulla on maailman ihanin mies.
Minä en ikinä jaksaisi jotain tunnin parin panoa. En voisi edes ajatella olevani minkään ikijyystäjän kanssa, se olisi niin tylsääää...
45v, jaksaa hyvin ainakin mun tahtia. Mua haluttaa ehkä kerran viikossa, mies olisi valmis useammin.
kirjoittaja 21 lisää vielä, meillä on myös terveelliset elämäntavat ja huolehdimme itsestämme kaikin tavoin. Ylipainosta emme kärsi lainkaan. Mutta emme mitään terveysintoilijoita ole kuitenkaan, lasi viiniä viikonloppuna tai pari saunaolutta maistuu kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä jaksaisi jotain tunnin parin panoa. En voisi edes ajatella olevani minkään ikijyystäjän kanssa, se olisi niin tylsääää...
Näin minäkin aikaisemmin ajattelin, mutta oman mieheni kanssa pitkä rakastelu on ihan pelkkää paratiisia. Jos joskus minulta loppuu fiilikset, hän lopettaa siihen. Seksissähän on kysymys molemminpuolisesta nautinnosta.
t. sama
Mä oon 45 ja mun mies on 2 vuotta nuorempi.
Paremmin se jaksaa kun minä!
Haluis koko ajan :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia nuorempi rakastaja.
Ihmeellistä miesvihaa taas. Miehet parhaassa iässä antavat kyllä hyvät kyydit nuorille neitosille. Jotkut vanhat harput täällä itkevät etteivät olisi halukkaita. Katsokaa peiliin niin näette syyn. Se on vain biologiaa että mies haluaa nuorta naista mutta ei vanhaa.
Mä olen 46, mies 48. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja seksiä on noin kolmesti viikossa. Miehellä ollut useamman vuoden mm. Verenpainelääkitys mutta mitään vaikutusta potenssin sillä ei ole ollut. On kuin kiviaitaa...