Te joilla on 40-50 -vuotias mies
Jaksaako hän vielä sängyssä hyvin, vai onko tahti alkanut iän myötä hiipumaan? Miten usein saatte?
Kommentit (32)
Olen 27v ja mies 52v. Ollaan oltu yhdessä nyt 7v ja edelleen mies jaksaa yhtä hyvin kuin alussakin. <3
Mies 47, jaksaisi joka pvä ja libido täysin ennallaan aiempaakin verrattuna, pulmana että mulla kerta viikkoon sopiva
N45
Mieheni on 47 vuotias, itse olen pari vuotta nuorempi. Hyvin mies jaksaa sängyssä ja hyvää seksiä on 2-3 kertaa viikossa. Mitään lääkkeellisiä vahvistuksia mies ei selkeästi tarvitse, vaan hän innostuu kuin nuori pojankolli minusta samantien kun hieman häneen kosken.
Kesälomalla pistelimme menemään neljäkin kertaa viikossa, mutta se tahti alkaa olemaan minulle arkena liikaa. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta.
43v mies jaksaa nykyään paremmin kuin koskaan ennen. Samoin minä, hänen 42v vaimonsa. Tehtiin pari vuotta sitten yhdessä pieni elämäntaparemontti ruokailun ja liikunnan suhteen. Ja nyt viihdytään paljon pedissäkin.
Ei jaksa. Jaksamista ja seksin määrää isompi ongelma on kuitenkin se, että laatu on mennyt surkeaksi. Ihan kuin mies olisi valinnut yhden satunnaisen seksikerran jostain takavuosilta ja kuvittelisi nyt sitkeästi, että aina tykkään samanlaisesta seksistä - vaikka miten yrittäisin tätä luuloa korjata. Lopputulos on, että aika usein sattuu.
Mies 44, ei todellakaan jaksa, juuri koskaan. Ehkä kerran puolessa vuodessa saa...läski..ei vaan jaksa.
Mies 45v eikä tee aloitteita enää koskaan, saan innostumaan ehkä kerran kuussa eli kymmenenä päivänä kuussa jään ilman vastakaikua. Tämä hiertää todella välejämme. Ei suostu kertomaan mikä vikana, minä, häntä ei vaan haluta vai mikä ihme!?
Vierailija kirjoitti:
Mies 44, ei todellakaan jaksa, juuri koskaan. Ehkä kerran puolessa vuodessa saa...läski..ei vaan jaksa.
Mutta olen ratkaissut asian ottamalla 54 vuotiaan rakastajan, joka todellakin jaksaa, monta kertaa viikossa ja useamman tunnin putkeen.
Enemmän mies jaksaa kuin minä.
Ap, miehilläkin on vaihdevuodet. Jos mies käy haluttomaksi, väsyneeksi ja äkäiseksi, kannattaa tarkistuttaa testosteronin tuotanto. Se aiheuttaa masennuksen kaltaisia oireita, lisäksi hikoilua ja univaikeuksia.
Toki testosteronin tuotannon kuuluukin laskea, mutta nopea lasku voi saada aikaan aika rankkoja oireita. Luetuta miehellä andropaussia käsittelevä teksti, vaikka tämä:
https://www.studio55.fi/terveys/article/myos-miehet-karsivat-vaihdevuos…
Toki haluttomuus voi johtua myös monesta muusta asiasta, mutta jos muutos on äkillinnen, syytä kannattaa selvittää.
Aikalailla ennallaan on 47v. mieheni. Ehkä halukkuus hänellä vähän vähentynyt viime vuosina, mutta se on kannaltani vaan hyvä, koska itse en halua yhtä paljon. Itse olen 44v.
Mieheni on 44v. Ja jaksaisi vaikka useasti päivässä, jatkuvasti hyörii kimpussa. :D kesällä koittaa kovat ajat kun hetken aikaan on vähä hiljaisempaa lakanoissa kun toinen lapsi syntyy mutta kylläpä me siitäkin selvitään :)
Vaimon kanssa jaksan enää vain pari kertaa vuodessa, mutta 29v tyttöystävän kanssa niin monta kertaa kuin vain viikon aikana pystytään tapaamaan.
You're only as old as the woman you feel!
M47
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa. Jaksamista ja seksin määrää isompi ongelma on kuitenkin se, että laatu on mennyt surkeaksi. Ihan kuin mies olisi valinnut yhden satunnaisen seksikerran jostain takavuosilta ja kuvittelisi nyt sitkeästi, että aina tykkään samanlaisesta seksistä - vaikka miten yrittäisin tätä luuloa korjata. Lopputulos on, että aika usein sattuu.
Tai sitten mies ei välitä siitä, mistä sinä tykkäät, vaan tekee vain sitä, mistä itse tykkää. Kuulostaa huonolta seksiltä, jopa törkeältä sinua kohtaan, kun kerran sattuu.
43v.ukko, eikä meinaa jaksaa, ehkä max. pari kertaa puolessa vuodessa touhutaa, yleesä ottelen suihin alkuusa, mut tuppaa tulee jo siin vaihees, eli käy nii, et jään ite ilman.
Vaikea sanoa kun miehellä on muutenkin koko 15-vuotisen yhdessäolomme aikana halut olleet täyttä vuoristorataa. Välillä haluaa monta kertaa päivässä, välillä menee kuukausia ettei halua yhtään. Lääkärilläkin on käyty tutkimassa hormonitoimintaa, mutta mitään erityistä ei kuulemma löytynyt.
45 jaksoi ekana yhteisenä yönä 6krt. Siitä on tahti meilläkin vähän hidastunut, mutta ei ole tavatonta että seksiä on 3krt päivässä silloin kun sitä on. Välillä voi olla kyllä viikkokin väliä. Ei siis mitään ongelmia jaksamisessa hänellä.
Vierailija kirjoitti:
43v mies jaksaa nykyään paremmin kuin koskaan ennen. Samoin minä, hänen 42v vaimonsa. Tehtiin pari vuotta sitten yhdessä pieni elämäntaparemontti ruokailun ja liikunnan suhteen. Ja nyt viihdytään paljon pedissäkin.
Tuossa iässä elämäntavat vaikuttavat aika paljon libidoon. Nuorempana haluttaa vaikka olisi kuinka ylipainoinen ja huonokuntoinen. Vanhempana ei sitten silloinkaan vaikka olisi fyysisesti huippukunnossa. Neli-viiskymppisenä se sitten riippuu yleiskunnosta millainen on libido.
Mies 44 ja seksiä edelleen samaa tahtia kuin viimeiset yli 20 vuotta eli keskimäärin 3-4 krt viikossa.
Noin viisikymppinen, ei jaksa, ei kiinnosta. Vähän harmittaa jo nykyään... Nelikymppisenä jaksoi hienosti.
Ei jaksa enää entiseen malliin. Ollaan kumpikin 47v. Joskus kymmenen vuotta sitten tämä tilanne että seksiä heruu ehkä kerran kuussa olisi ollut minulle hyvinkin vaikea. Nyt osaan mukautua siihen kyllä. Iän myötä oppii hyväksymään sen ettei seksiä saa aina kun itse tekee mieli.