Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne komea mies?

Vierailija
24.03.2019 |

https://goo.gl/images/HYx51x

Kertokaa, mitä tykkäätte. Pidättekö vai ei? Mielestäni on tosi hyvännäköinen, oikea unelma.

Onko teidän mielestänne komea mies?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta vähän persoonattoman näköinen ja maskuliini. Eli en keksi mitään vikaa, mutta en kyllä myöskään mitään massasta erottuvaa.

Vierailija
42/49 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella (ja miehellä) on tunnetusti hyvin huono maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullaposki tuli tosiaan mieleen. Tämä on taas näitä, jotka tarvitsevat sen kymmenisen vuotta kypsyäkseen. Näyttäis siltä, ettei luonnekaan ole vielä ns. aikuisen, vaan on nuoruutensa kanssa hakusessa kuten tuossa iässä ollaan. Ikää en kyllä tiedä, mutta joutaa kasvaa vielä...

Mulle iskee sellainen Javier Bardem tyyppi, mistä alkaa jo näkyä elettyä elämää. Tuolla on aika tyhjä katse. Kehityskelpoinen, sanotaan nyt näin. Silmät ovat kauniit.

Ei tuon kohdalla ole enää iästä kiinni. Joillakin miehilläpieni pehmeys peittää kaikki miehiset piirteet. Rasvat pois kropasta, niin naiset kävisivät kuumana.

Tuolla miehellä on sixpack, joten kyllä rasvat on jo aika matalalla. Ihmetyttää myös, kun joidenkin mielestä tämä mies ei ole tarpeeksi miehekäs. Omasta mielestäni tämä on juuri miehekäs, hyvä vartalo ja kauniit miehekkäät kasvot. En näe tässä miehessä oikein mitään pyöreyttä, pyöreitä miehiä kadulla näkee kyllä päivittäin, enkä niistä kiinnostu ollenkaan. Luulen, että tästä miehestä pitävä nainen on itse aika naisellinen ja hoikka.

Vierailija
44/49 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvan perusteella olisin valinnut ok, mutta selasin muita äijän kuvia niin oli tosi hot

Vierailija
45/49 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullaposki tuli tosiaan mieleen. Tämä on taas näitä, jotka tarvitsevat sen kymmenisen vuotta kypsyäkseen. Näyttäis siltä, ettei luonnekaan ole vielä ns. aikuisen, vaan on nuoruutensa kanssa hakusessa kuten tuossa iässä ollaan. Ikää en kyllä tiedä, mutta joutaa kasvaa vielä...

Mulle iskee sellainen Javier Bardem tyyppi, mistä alkaa jo näkyä elettyä elämää. Tuolla on aika tyhjä katse. Kehityskelpoinen, sanotaan nyt näin. Silmät ovat kauniit.

Ei tuon kohdalla ole enää iästä kiinni. Joillakin miehilläpieni pehmeys peittää kaikki miehiset piirteet. Rasvat pois kropasta, niin naiset kävisivät kuumana.

Tuolla miehellä on sixpack, joten kyllä rasvat on jo aika matalalla. Ihmetyttää myös, kun joidenkin mielestä tämä mies ei ole tarpeeksi miehekäs. Omasta mielestäni tämä on juuri miehekäs, hyvä vartalo ja kauniit miehekkäät kasvot. En näe tässä miehessä oikein mitään pyöreyttä, pyöreitä miehiä kadulla näkee kyllä päivittäin, enkä niistä kiinnostu ollenkaan. Luulen, että tästä miehestä pitävä nainen on itse aika naisellinen ja hoikka.

Se on läskiposki silti.

Eli vaikka rasvat on pois niin on taikinanaama.

Eli aika mahdotonta tehdä itsestään särmän näköistä, kun on poskissa taikinaa.

Joillain se rasva jää perceeseen ja joillain vatsaan. Kaikista epäonnekkaimmilla se jää poskiin.

Sitä tiettyä rasvaa ei vaan saa pois.

Hyvänä lohdutuksena voi sanoa että tuo tulee aina näyttämään itseään 10-vuotta nuoremmalta. taikinanaamoilla on se hyötysuhde etunaan.

Vierailija
46/49 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis nähdä livenä. Jotkut ei sitten millään onnistu kuvissa.

Posket pullalla ja tosiaankin jotenkin persoonaton. Sellainen "ihan kiva" tai ok, mutta ei herätä kiinnostusta. Luonteeltaankin varmaan "En tiedä, kyllä kulta"-tyyppinen mössykkä, mutta yrittää olla joku action hero.

Vierailija
47/49 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko ironista, että suomalaiset naiset, jotka ovat tunnettuja "kauneudestaan"(LOL) kritisoivat komeata amerikkalaista näyttelijää

Vierailija
48/49 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea

Vierailija
49/49 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Mun maailmani komein mies, vaikka ei varmasti muiden...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän