Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin, että kun seurustelussa siirrytään seksiin ilman kondomia

Vierailija
08.04.2013 |

käydään testeissä? Näinkö ihmiset toimivat? Niinkö itsekin teitte nykyisenne kanssa, kun siirryitte esim. pilleriehkäisyyn ja jätitte kondomit pois.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin ajattelin toimivani, mutta siinähän se sujahti paljaana jo ekalla kerralla. Tauteja ei ole tullut silloin eikä. Myöhemmin.

Vierailija
22/26 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kovin yleistä ole. Minä olen 3 kertaa seurustellut, ja niissä seurusteluissa myös ainoat seksikokemukseni, ja en ole käynyt testeissä, eikä miehetkään. Minusta olisi tosi nöyryyttävää pyytää toista testeihin, tai tulla pyydetyksi. Ihan kuin epäilisi että olet kumminkin joku pukki tai huora joka olet paneskellut ympäriinsä paljaalla ja saanut tauteja.

Ja kun nuo useimmat taudit on kuitenkin ihan hoidettavissa jos sellainen tulee, ja HIV:n riski taas onneksi on varsin alhainen, niin en näe syytä niin paljon niitä tauteja pelätä että täytyisi testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tiedän, että pitäisi käydä, mutta tällä paikkakunnalla sinne testeihin on aivan saatanan vaikea päästä, etenkin jos sattuu käymään normaaleissa päivätöissä! Toinen haaste tulee sit tulosten kysymisessä, jotka luonnollisesti saa vain annettuna aikana (joka on aina työaikaa ja vielä sellaista, että oikein mihinkään ei ole mahdollisuutta päästä yksityisesti puhumaan) soittamalla, mikä yleensä tarkoittaa n. puolen tunnin jonotusta.

Muistan kun alkoi vaikuttaa siltä, että exäni ei olekaan ollut täysin uskollinen ja halusin testata varalta kaikki mahdolliset taudit. Päästäkseni hiv-testiin mun piti valehdella, että ex on käyttänyt piikkihuumeita. Terkka oli sitä mieltä, että se on niin harvinainen että otetaan vaan toi klamydia.

Kun meininki on tätä, en yhtään ihmettele, että taudit leviää.

Vierailija
24/26 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:24"]

Mä kävin gynellä joo, mies olikin neitsyt.

[/quote]

Ottiko se gyne sukupuolitautitestit? Sisätutkimushan ei niitä tauteja paljasta, eikä se lääkäri ole mikään meedio.

Vierailija
25/26 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun on suhde vakavalla pohjalla, niin molemmat testeihin ja kortsut pois :)

Vierailija
26/26 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin testeissä heti alkuun kun tajusin että kyseessä oli elämäni mies jolla ei ollut juuri seksisuhteita takana ja halusin olla itsestäni varma vaikka olin oireeton ja käyttänyt kumia. Olin puhdas ja olen neljättä vuotta elämäni parhaassa parisuhteessa :)

Ihan siis toisen takia menin koska välitin niin paljon.