Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty menemään töihin

Vierailija
24.03.2019 |

Se paikka stressaa ja ahdistaa niin. Kiire, osaamattomuus (ei apua keltään), hallitsemmattomuuden tunne, pitkät työpäivät. Näen unia ja vatvon kaikki.vkonloput tulevaa työviikkoa. Onneksi enää 5kk jäljellä määräaikaisuutta. Tuntuu vain etten sitäkään jaksa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalaa?

Liittoon yhteys jos ei perehdytetty? Työterveys?

Vierailija
2/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks noin vähä jäljellä, kurja et sulla menee kesä töissä. itse sumplinnut sillain että aikasintaan lokakuussa palkkatuelle jos on kunnon töitä. talvella kivempi olla töissä kun saa bussilut ja oikeuden kaupungin liikuntapaikkoihin plus palkan ja vaikeesti työllistettävän lisän. sossussaki ovat ilosia kun kuulevat että aikoo mennä töihin. ootko ap ajatellut saikkua?määräaikanen niin voi kuitenkin hyvin saikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, kun en taaskaan saanut työpaikkaa.

Vierailija
4/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vituttaa töihin lähtö, muistuttelen itselleni että voisinhan mä olla persaukinen työtön kelan armoilla. Mieluummin töissä pientä stressiä ja painetta, kun stressiä siitä että riittääkö rahat elämiseen, lykkääntyykö viikoilla rahojen saanti jos otankin jonkun muutaman päivän duunin vastaan yms. muut paskat mitä nykyään työttömyys/pätkätyöllisyys/osa-aikatyöt/harjoittelut tuo mukanaan

Vierailija
5/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalaa?

Liittoon yhteys jos ei perehdytetty? Työterveys?

Toimistoalaa. Ja tiedän työttömyydenkin, ei ole kivaa. Mutta tämä työpaikka on kyllä kokemistani kaamein. Ihmiset uupuneita kehäraakkeja verrattuna vastaaviin muihin paikkoihin missä olen ollut. Ap

Vierailija
6/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun vituttaa töihin lähtö, muistuttelen itselleni että voisinhan mä olla persaukinen työtön kelan armoilla. Mieluummin töissä pientä stressiä ja painetta, kun stressiä siitä että riittääkö rahat elämiseen, lykkääntyykö viikoilla rahojen saanti jos otankin jonkun muutaman päivän duunin vastaan yms. muut paskat mitä nykyään työttömyys/pätkätyöllisyys/osa-aikatyöt/harjoittelut tuo mukanaan

Mutta kuuntelisitko esim.esimiehesi raivoamista jos et saa ajoissa tehtyä jotain tehtävää? Jos tekemättömyys johtuu siitä että järjestelmät (erp) ei toimi, ei ole kehitettykuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi