Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesähäissä vieraalla sellainen "hiuskoriste", meneekö ihan överiksi?

Vierailija
08.04.2013 |

Hattua en halua laittaa, hiuskoriste olisi kiva mutta meneekö se yliyrittämiseksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin suomalaista.

Vierailija
2/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene yli, aika että tässäkn maassa panostetaan ulkoasuun kokonaisvaltaisesti. Onhan se juhlakalujen kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, nehän ovat ihania :) Kunpa näitä näkisikin enemmän, siis vaikkapa kauniita lettikampauksia tai nutturoita ja hiuskoristeita, mutta tuntuu, että suomalaiset naiset menevät aina hiukset auki roikkuen kaikkialle :)

Vierailija
4/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 11:49"]

Tää on niin suomalaista.

[/quote]

Niin on :D Jos menisin ulkomaille ystävien häihin en miettisi asiaa pätkääkään. Nyt häät ovat Suomessa ja mietin että joko siellä sukulaistantat supattaa kun tuollainen päässä paikalle menee ;)

Vierailija
5/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisi? Siis birdcage minulla oli itselläni kun olin morsian, mutta toisissa juhlissa oli "hatuke", vähän kuin panta missä melko suuretkin koristeet. Ei varmasti jäänyt keneltäkään huomaamatta, eli ei mikään ihan pieni koriste ollut. Suomalaiset on vaan niin tylsiä, kyllä juhlissa ja etenkin häissä saa olla kunnon koristeet!

Vierailija
6/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu häiden tyylistä. Jos järkätään juhlat seurantalolla tai perinnepirtissä, niin voi mennä vähän ylipukeutumiseksi. Siis jos hääparikaan ei kamalasti tälläydy ja joukosta erottuu kuvissa yksi riikinkukko, joka on morsiantakin hienompi.

Vierailija
7/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli semmoinen hatuke viime kesänä häissä enkä ollut yhtään ylipukeutunut tai överi. Rohkeasti vain :) Ehkä joskus muutkin uskaltautuvat, kun näkevät, etteivät hiuskoristeet näytä yhtään hullummilta.

Vierailija
8/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen jopa lapseni kastejuhlassa, antaa palaa vaan. Jos joku sukulaisakka katsoo tarpeelliseksi supattaa niin oma on ongelmansa.

Vierailija
9/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tälle! Kun on nähnyt näitä häitä kalevalaisesta savupirttimeiningistä salonkeihin ja kultapilarisaleihin, olen sitä mieltä että fiksu häävieras ottaa selvää ja pukeutuu juhlien koodin mukaan.

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 11:54"]

Riippuu häiden tyylistä. Jos järkätään juhlat seurantalolla tai perinnepirtissä, niin voi mennä vähän ylipukeutumiseksi. Siis jos hääparikaan ei kamalasti tälläydy ja joukosta erottuu kuvissa yksi riikinkukko, joka on morsiantakin hienompi.

[/quote]

Vierailija
10/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä niitä hiuskoristeita sitten VOISI pitää, ellei juurikin häissä?

Ei todellakaan mene yli.

Vai pitääkö häissäkin olla keittiösaksilla tasoitetussa vaaleassa polkkatukassa (+ tasaiset keittiösaksilla tasoitetut otsahiukset), yllä vaaleansininen jakkupuku tai vaaleansininen leninki ja jakku) ja matalat avokkaat (=perus-suominainen "juhlissa".

Vierailija
11/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

nauratti tuo vain suomessa. Totta. Meidän suvussa ne on ne muka hauskat sukulaismiehet, "tropiikissako metsästit tuommoisen päähäs?" tai "kuinka monta keijua piti tappaa tuota puuhkan takia?" Ei ne edes tienneet, mikä on puuhka. :P

Vierailija
12/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:26"]

No missä niitä hiuskoristeita sitten VOISI pitää, ellei juurikin häissä?

Ei todellakaan mene yli.

Vai pitääkö häissäkin olla keittiösaksilla tasoitetussa vaaleassa polkkatukassa (+ tasaiset keittiösaksilla tasoitetut otsahiukset), yllä vaaleansininen jakkupuku tai vaaleansininen leninki ja jakku) ja matalat avokkaat (=perus-suominainen "juhlissa".

[/quote]

Mulla on kyllä ihan Honkkarista ostetut Fiskarssilaiset hiustenleikkaussakset

*loukkaantuu*

Vierailija
13/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi oikea hiuskoriste päähän ja se on FOLIOHATTU!

Vierailija
14/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi sille että riippuu ihan häistä eli jos on muut vieraat tasoa: paremmat verkkarit ja silitetty t-paita niin ehkä se hiuskoriste on vähän liikaa ;)

Vierailija
15/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi taas stressaamaan. Ensi kesänä edessä miehen vanhan kaverin häät. Me tunnetaan sieltä tasan sulhanen, morsian tavattu ehkä 2 kertaa. Mieheni tuntenut aikoinaan sulhon vanhemmat. Oon täällä veikkaillut että onkohan mun Filippa K:n mekko ja hatuke sinne ihan liikaa, kun oletan että varsin "perussuomalaista" jengiä siellä on liikkeellä....

Vierailija
16/16 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap ei ole tavannut morsianta kertaakaan, kyseessä on serkkuni häät :) Laitan silti ihan piruuttanikin sen koristeen, saapa suku taas pohdittavaa vuosiksi eteenpäin. En mä tiedä siis kuin osan porukan pukeutumistyylin ja toista puolta en jaksa edes pohtia :D