Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelman Minna !
VOI LUOJA !
Katsoin ko. ohjelman eilen illalla ja luoja miten vihaiseksi tulinkaan ! Voiko tuollasta valittajaa ja kitisijää oikeasti edes olla ?!
Tuollaisen ihmisen pitäisi ehdottomasti olla yksin - pilaa tässä tapauksessa sen Markunkin elämän !
Taivas.
Kommentit (25)
^Jep mutta toi mies on just sellanen hissukka että ei uskalla ottaa hatkoja ettei toi nainen istu sitä kuoliaaksi...
Minna on mielestäni just sopivan topakka nainen, niin pitääkin olla. Ja aivan mahtavasti pääsi tavoitteeseensa!! Ei onnistuisi moneltakaan. Hyvännäkönen pari! Toivon heille pelkkää hyvää!! :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:50"]
Minna on mielestäni just sopivan topakka nainen, niin pitääkin olla. Ja aivan mahtavasti pääsi tavoitteeseensa!! Ei onnistuisi moneltakaan. Hyvännäkönen pari! Toivon heille pelkkää hyvää!! :)
[/quote]
Haluan selventää sinullekin:
Ihminen joka valittaa maukuvalla pikkuvauvan äänellä ei ole topakka, vaan lapsellinen. Nainen joka seisoo vieressä miehensä tehdessä ruokaa ja kimittää "nyt ne juustot menee muusiksi, leikkaa pienempiä tomaatinpaloja, kyllä huomaa ettet sä oo ennen teyhny ruokaa, no nyt ne menee pilalle" ei ole topakka vaan luulee itse tekevänsä kaiken paremmin. Topakalla ihmisellä on myös topakka ääni, ei vinkuva joka asiasta valittava.
Huomasin neidin välillä lässyttävän tahallaan, esim. salilla jossain jumppatunnilla "loppuuuuuks tää koooohta" toi takaumia omilta ala-astevuosilta.
Lisäksi voisin palauttaa sinut todellisuuteen myös kertomalla, että Minnahan EI päässyt tavoitteeseensa. Lopussa oli neiti kuristettu kokoon korsetilla, jolloin näytti todellista laihemmalta. Huomasit itsekin varmaan että ainoa paikka mistä kiloja todellisuudessa oli lähtenyt, oli kasvot.
Tämän perustan jo siihenkin tosiasiaan että kokonaispainonpudotus oli (muka) 16 kiloa. Tästä ensimmäiset 5 kg lähti ensimmäisten VIIDEN viikon aika, loput eli 11 kg näin ollen kahden viimeisen viikon aikana.
Mietippä nyt oikein tarkasti onko tuo määrä todellisuudessa mahdollista vai ei....
En tykkää yleensä haukkua tavallisia ihmisiä jotka lähtee tositeeveeseen mukaan, mutta tuo Minna voisi kyllä muutamaa juttua säätää käytöksessään. Tosiaan oli vaikea uskoa että aikuinen ihminen vonkuu jumppatunnilla kuin pieni lapsi että looopuuukstääkooohtaaa ja käyttäytyy muutenkin kuin Prinsessa ja herne -kirjan päähenkilö.
Juu, ja mitään tostahan ei ollu käsikirjoitettu...
Niin paska sarja että ihan pakko kattoo. Musta se nainen ei laihtunut yhtään.
Miksi kukaan antaisi käsikirjoittaa itsestään tuollaisen? Suostuisitko itse moiseen?
6 lisää:
osa sarjasta on tosiaan käsikirjoitettu. Esim eilisessä jaksossa miehen kaivellessa karkkikätköt kaapeista, molempien niitä voivotellessa ja Minnan vänistessä osa puheenvuoroista oli neuvottu sanomaan, karkkien määrää lisätty.
Kukaan ei kuitenkaan ohjelmaa varten käske päähenkilön muuttaa luonnettaan tai puhetapaansa, joka näytti olevan kyllä aivan luontaista. Ikävä kyllä. "mut ku SÄ et KOSKAAN tee kotitöitä!" "Eikö siivoominen ja tiskaaminen oo kotitöitä?" ...ja kun aiheesta tarpeeksi kauan kitistiin (toinen kitisi, toinen vastasi aivan asiallisesti) selvisikin, että Mapsu (!) onkin vain liikaa tietokoneella.
Että näin. Aikuinen nainen.
Ihan Karmee riivinrauta. EI voi muuta sanoo. Toivottavasti kundi on ottanut jalat alleen. Lopussahan nainen ei meinannu ees päästä käveleen, kun on niin tiukaan puristettu kasaan korsetilla. Ja tosiaan 2 viimesen viikon aikana olis muka tiputtanu 11 kg, ei mitenkään mahdollista. No siten ehkä, jos sulla on traineri vieressä treenaamassa, silleen suurin pudottaja tyyliin ja todella tiukka ruokavalio. Mut neitihän oli 2 vk yksin treenaamassa... että sillee..
Ja kuinka rahan kipee saa olla, että suostuis tollaseen käsikirjotukseen, että susta tehtäsi tollanen vastenmielinen valittajaämmä? En ikipäivänä menis pilaan mainettani, että musta jäis noin karsee mielikuva ihmisille. En mistään hinnasta.
Ei minusta ole tullut Pullukka-ohjelman Minnaa.
Eikös se ollut 2 viimeistä viikkoa jossain fat campilla? Siis pois kotoa treenaamassa ohjatusti?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 16:25"]
6 lisää:
osa sarjasta on tosiaan käsikirjoitettu. Esim eilisessä jaksossa miehen kaivellessa karkkikätköt kaapeista, molempien niitä voivotellessa ja Minnan vänistessä osa puheenvuoroista oli neuvottu sanomaan, karkkien määrää lisätty.
[/quote]
Mistä tiedät? Ja miksi ihmiset suostuu tähän?
Täällä Minnaa haukkuvat vain ovat kateellisia määrätietoiselle ja hyvännäköiselle naiselle, joka oikeasti pysyi tavoitteessaan!! Eikait ne huvikseen olis sitä kymppitonnia hänelle antanut. Ja jos nainen haluaa pitää kotinsa puhtaana ja antaa siitä vähän palautetta miehelleen, niin ei se väärin oo. Kaikilla ihmisillä on omanlainen äänensävy ja tapansa puhua, joten niistä mun mielestä ehdottoman lapsellista haukkua.
Siinä lopussa oli sellainen korsetti, ettei Minna pystynyt kunnolla edes kävelemään, vaan silleen sipsutteli jäykästi lyhyin askelin, eikä pystynyt halaamaankaan, kun ei voinut yhtään taivuttaa itseään.
Mutta ihan viihdyttävä ohjelma.
En tiedä Minnan painoa tai ohjelmasta mitään, mutta 11kg on mahdollista pudottaa parissa viikossa jos lähtöpaino on yli satasen ja karppaa. Tämä tuli itse koettua 113kg painossa.
mä katsoin jakson tänään ja mun mielestä Minna oli omalla tavallaan helvetin hauskan olonen tyyppi! Mietin kyllä, että miten se mies sitä jaksaa, mutta se nyt ei ole mun asia. Itse siis tykkäsin! (ja olen normaalipainoinen, liikuntaa harrastava mamma jos se nyt tähän mitenkään liittyy.)
Aivan karsea eukko, kuin isokokoinen 5v
Huh, mikä äkäpussi itseään täynnä oleva lehmä! :DD Toivottavasti toi mies on tajunnu ottaa jalat alleen; sais jonkun ihan suht normaalinkin eikä tollasta valittavaa rantapalloa :x