Miksi on koko ajan pakko kaivella sieltä????
Mikä miestä vaivaa? Käsi on koko ajan kikkelin päällä. Hypistelee ja nipistelee sitä ihan koko ajan. Ruokapöydässäkin toinen käsi saattaa olla sen päällä. Samoin bussissa, "muka huomaamattomasti" ja välillä aina puristaa siitä. Vieraiden aikana verhoaa itsensä sohvapeitolla ja kaivelee peiton alla kikkeliään. Kyllä kaikki näkevät miten käsi liikkuu peiton alla että ei se mitään huomaamatonta ole! Hävettää. Hän tekee sitä myös kun lapset ovat huoneessa. Ällöttää ja huomautan aina. Mikä ihmeen vaiva tuo on? Seksiä hän haluaa harvoin, ehkä 2-3 kuukauden välein. Mutta kikkeliä pitää kaivella koko ajan. Ällöttävää! Olen varma, että tekee sitä töissäkin, istumatyö, mutta en ole tietenkään siellä näkemässä.
Miten saan tuon loppumaan? Minulle tulee kylmät väreet joka kerta kun kuulen hiljaisuudessa sen "kikkelin naksauksen", kun hän vääntelee, nipistelee tms taivuttelee sitä ja se naksahtaa. En kestä! YÖK!!!!!
Kyllä minä itsetyydytän, en näe siinä mitään pahaa, mutta teen sen lukkojen takana suihkussa kun lapset nukkuvat. Tai yöllä omassa sängyssäni jos mies on vaikka matkoilla. Mutta ei tulisi mieleenikään kaivella alapäätäni, ei ikinä, toisten edessä.
Ei kai tuo itsetyydytystä sentään ole? Ei hän siitä orkkeleita saa. Hypistelee vain kikkeliä ja se kyllä seisoo ainakin puolittain. Mutta ei kyllä laukea koskaan.
Kommentit (12)
Hyi HELV!
Onko tuo kikklinnaksauttelu alkanut vasta nyt vai oliko mies samanlainen jo suhteen alussa?
Miten sä kehtaat liikkua sen kanssa missään?
peseekö se ukko sitä kunnolla? Huonot kalsarit, että pitäää räpellellä? Pyykinpesuaine kutittaa? ällön kuulosta
Ukko on saanut ap:tä hiivasienen kalun päähään. Moniko muistaa että jos nussitaan paljaalla ja pillusta hoidetaan hiiva niin kullikin pitäisi lääkitä.
Monenlaiset kommervenkit olen minäkin mulkullani tehnyt, mutta naksahtamaan en sitä ole vielä saanut, en sen puoleen mitään muutakaan ääntä sieltä kuullut.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:42"]Monenlaiset kommervenkit olen minäkin mulkullani tehnyt, mutta naksahtamaan en sitä ole vielä saanut, en sen puoleen mitään muutakaan ääntä sieltä kuullut.
[/quote
Et edes helikopteria tehdessä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:42"]Monenlaiset kommervenkit olen minäkin mulkullani tehnyt, mutta naksahtamaan en sitä ole vielä saanut, en sen puoleen mitään muutakaan ääntä sieltä kuullut. [/quote Et edes helikopteria tehdessä?
[/quote]
Täh?
Niin, että kysypäs nyt ukoltasi miten tuo naksauttelu tehdään, minäkin haluaisin oppia sen. Olisi varmaankin kiva ja halpa harrastus talvi-iltojen ratoksi.
se on ruma tapa