voi voi taitaa exä kohta koputella ovella...
Niin suureleisesti ilmoitti ettei ole onnellinen minun ja meidän lasten kanssa. Pakkasi vaatteitaan ja häipyi uuden naisensa luo. No siellä on pienet taaperot ja pikkulapsiperheen arki ja sen ongelmat. Eilen sit soiteltiin ja sovittiin erinäisistä tulevan viikon tapaamisista niin mies siinä alkoi kysellä miten olen voinut ja kertoi miten vaikeaa hänellä on kun "vanhat" tunteet eivät millään meinaa laantua. On jopa todennyt että taisi tehdä virheen. Lisäksi hän ei ole uutta puolisoaan voinut esitellä kellekään sukulaiselle eikä edes omille lapsilleen. Saahan nähdä kauanko menee kun on vonkaamassa itseään rakaisin...
Kommentit (25)
Joo en todellakaan ota takas. Paskasia nauran ja nautin tilanteesta! Mitäs sitä lähdetään heti toisen naisen mukaan kun oma elämä tuntuu arkiselta. Sitä saa mitä tilaa
ap
Pieni vinkki ap: Jos olet varma, ettet huoli sitä takaisin niin kai olet pelinaisia ja näytät miehelle vähän vihreää valoa. Siis annat rivien välistä ymmärtää, että paluu entiseen voisi olla mahdollista.Tippuu katsos sitten korkeammalta, kun teet lopulta asian selväksi! Sitä saa, mitä tilaa... ;D
Kiitos vinkistä! Taidan käyttää tuota ;)
ap
G-sus! Mies siis lähti omasta perheestään ja meni lennosta sellaisen naisen luo, jolla on pieniä taaperoita?!? Huh, siinä menee kyllä elämä kuin nopeutetussa filmissä.
Tsemppiä sulle, ansaitset parempaa kuin tuollaisen vastuunpakoilijan!
Mitäs sitte meinaat? Otatko takas?
Musta tuo tilanne kuullostaa niin kauheelta että eipä olis mun ukolla asiaa tulla koputteleen yhtikäs mitään, tietäis per###le koputelleensa :/ :D