Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhetyöntekijät toimivat loukkaavasti

Vierailija
24.03.2019 |

Ja aion olla loukkaantunut, siis ilmaista sen, en hymistellä ja koittaa "ymmärtää". Ja kun mua loukataan, mä yleensä suutun aika pahasti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, jos virhearviointeja tulee, mutta en sitä, että aletaan itkeä, ulista ja uhriutua, jos siitä sanotaan heille vaikka rumastikin. Ja jos mä olen vihaisten tunteitten vallassa, joita he minussa nostattivat, mä en välttis sano tai HALUA puhua edes kaunnisti.

Ap

Vierailija
22/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten äitinikin kanssa oli aina tärkeää vain se, että hänen puolensa asioista ja jutuista tuli käsitellyksi ja kuulluksi, HÄNEN kasvatusmallinsa, HÄNEN pyrkimyksenä, HÄNEN päämääränsä suhteeni jne. KOSKAAN ei ollut tärkeää, eikä häntä kiinnostanut LAISINKAAN MINUN puoleni tarinasta, vaikka kyseessä oli sentään s*****a minun elämäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin nämä ammattilaiset saattavat haluta kertoa HEIDÄN motiivinsa ja HEIDÄN ajatuksensa ja HEIDÄN mielipiteensä asiasta, mutta tuskinpa ovat niin kiinnostuneita minun näkemyksistäni, ajatuksistani ja tarpeistani asiassa. He ovat kuitenkin itse pyytääneet minua mukaan tapaamisiinsa perheessämme, jossa en asu ja olen lasten äiti.

Ap

Vierailija
24/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sanoneet, että kivikissan kannattaisi siivota välillä. 😁

Vierailija
25/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa! Tää on ihan parasta. Joku sentään pitää miehen ja lasten puolta eikä pershärö pysty hallitsemaan kaikkia.

Vierailija
26/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis he olivat miehelle kommentoineet omaa ehdotustaan, että "tuskinpa minulla sitä vastaan mitään on". Eli oletuksia siitä, miten minä ajattelen. Kuitenkin tärkeää heille on luultavasti, että MINÄ tajuan, miksi he ehdottivat mitä ehdottivat ja se nyt on heille varmaan aivan sivuseikka, että uskoivatpa vielä tuntevansa minuakin niin hienosti, ettei minulla varmaan asiaa vastaan ole mitään! Tuskin heille on tärkeää ryhtyä ymmärtämään, miksi heidän ajatuksensa ei ole ainoastaan loukkaava, (=ettei minulla ole heidän ehdotustaan vastaan mitään), vaan että miksi myös koko ehdotus on loukkaava myös. Mutta eihän minua kukaan halua tuntea. Elämäni tullaan vain pilaamaan, mitäs minusta.

Ap

Vierailija
27/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap ei kehitä draamaa?

Vierailija
28/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa! Tää on ihan parasta. Joku sentään pitää miehen ja lasten puolta eikä pershärö pysty hallitsemaan kaikkia.

Mies ei lämmennyt heidän ehdotukselleen.

Mies halusi kuulla, olisinko mä ihan okei sen kanssa, kuten nämä olivat esittäneet.

Ei lämmennyt sen jälkeenkään, kun sanoin, että no en ole ihan vaan että okei, mutta haluaako hän sitä? Niin kuulemma ei. Ja miehellä oli siihen (onneksi) ihan omiakin syitä, ei tosiaankaan se, etten mä ois okei.

Ap

Vierailija
29/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko loukkaantumiselle järkevä syy? Pystytkö perustelemaan asiallisesti sen miksi olet loukkaantunut?

Ei tämä sekopää mitään järkevää syytä loukkaantumiselle tarvitse. Riittää joku väärä ajatus toiselta osapuolelta ja sit taas loukkaannutaan ja tehdän tänne 10 ketjua päivässä siitä miten joku loukkas taas ja varsinkin miten äiti loukkas joskus vuoskymmeniä sitten. 

Vierailija
30/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tavallaan jos ajattelisi niin voisi kysyä, että miksi mies vaivautui edes kertomaan mulle, että tällaista oli ehdotettu, joka nyt loukkasi mua, mutta toisaalta minäkin kerroin heille erään asian, jonka mies oli sanonut heistä, joka olisi saattanut jotenkin olla loukkaavaa heille. Mutta sitten he tekivät selväksi ihan nätisti, etteivät olleet tarkoittaaneet sitä, mitä minä miehen ajatuksista sanoin ja ainakin minun nähdäkseni kaikki olivat asian kanssa ok.

Kerroin siitä asiasta siksi, koska mies taas loukkasi minua sillä, että paljasti ajatuksensa liian myöhään. Mutta se siis oli kyllä ihan vain ajatusankka, onneksi.

Ap

Vierailija
31/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko loukkaantumiselle järkevä syy? Pystytkö perustelemaan asiallisesti sen miksi olet loukkaantunut?

Ei tämä sekopää mitään järkevää syytä loukkaantumiselle tarvitse. Riittää joku väärä ajatus toiselta osapuolelta ja sit taas loukkaannutaan ja tehdän tänne 10 ketjua päivässä siitä miten joku loukkas taas ja varsinkin miten äiti loukkas joskus vuoskymmeniä sitten. 

Tunteet eivät tarvitse järkevää syytä.

Ap

Vierailija
32/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä äitihullu trolli ei ole itse joku perhetyöntekijä tai sosiaali- terveysalan "ammattilainen" kyllä pelottaa jos on, vaikka provo trollipeikkohan se on, todettu jo aikoja sitten.

Vierailija
33/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä äitihullu trolli ei ole itse joku perhetyöntekijä tai sosiaali- terveysalan "ammattilainen" kyllä pelottaa jos on, vaikka provo trollipeikkohan se on, todettu jo aikoja sitten.

Kun olet itsesi kanssa ristiriidassa kommentoidessasi.

Ap

Vierailija
34/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea ottaa osaa näin sekavaan ja häröön keskusteluun.

Vierailija
35/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavallisille" ihmisille on aivan turhaa valottaa heidän käytöksensä loukkaavuutta, siitä saa vain kakkaa niskaansa, koska ei pidä suutaan kiinni. Siksi tämä on nyt Tilaisuus tulla ymmärretyksi ja kuulluksi kuitenkin. Toisin kuin tavallisten ihmisten kanssa se on täysin mahdotonta. Heille pitää loivennella kaikki ja teeskennellä tunteetonta.

Ap

Vierailija
36/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne 30-vuotiset sodat alkaa.

Vierailija
37/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinua ap loukataan jatkossakin ja paljon.

Vierailija
38/38 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä ja juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän