Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi pääsen pian pois täältä.

Vierailija
24.03.2019 |

Tämä maailma on niin sairas että en voi ja pysty elämään täällä enään. Tai ehkä itse olen sairas, no riippuu varmaan keneltä kysyy mutta ei täällä voi olla oma itsensä, pitäisi olla kuten muut tai kuolla pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään

Vierailija
2/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirri pois kirjoitti:

Enään

Älä huoli, kyllä poistun tästä maailmasta, katsotaan muutama päivä vielä mitä täällä tapahtuu tosin ei paljon mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu joskus, kun olen ihan uupunut ja väsynyt, että olisi kiva kuolla vähäksi aikaa ja sitten tulla takaisin.

Olen oppinut sen merkiksi, että nyt pitää löysätä ja pikku hiljaa olen oppinut löysäämään jo aiemmin...ennen kuin se uupunut tunne tulee...ja jos se tulee, niin sitten vaan lepo.

Ja kun se vähäksi aikaa kuoleminen ei ole mahdollista, niin Lepolan se on, mitä silloin tarvitsee....pois vaan vaikka omiin oloihin tai jotenkin sellaiseen oloon, että ei suorita elämää.

Ehkä se uupumus tulee siitä, että yrittää suorittaa jotakin mitä ei ole?

Yritä tarttua kiinni, johonkin mistä pidät ja mikä tuo sinulle iloa ja nautintoa.

Lepää ja ulkoile ja nuku ja syö.

Millaisia kaikki muut ovat joiden kaltainen pitäisi olla?

Meitä on niin monenlaisia. Jokainen on timantti.

Olet arvokas ja hieno. Koeta vaan olla ja löytää jokin ilahduttava asia. Pidä itse itsestäsi hyvää huolta.

Vierailija
4/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä t a p a itseäsi.

Olen itse vakavasti sairas. En selviä enää.

Vaikka kuinka pahalta tuntuu sinusta, tiedän, että kaikki voi kuitenkin muuttua hyväksi.

Vierailija
5/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo ja mitään ei tapahdu

Mistä niin päättelet? Olen jo henkisesti valmistautunut tähän toimeen. Kyllä sinä sen siitä huomaat ainakin kun en enää näitä viestejä tänne kirjoita. Saattaa tänne joku muukin myös kirjoittaa vastaavaa mutta sitten ainakin nämä viestit vähenee.

ap

Vierailija
6/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä täällä. Pitää vaan ensin etsiä lemmikeille turvapaikka, ettei ne joudu sitten ihan mihin tahansa paikkaan, kun päätän päiväni.

Vierailija
7/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Älä t a p a itseäsi.

Vaikka kuinka pahalta tuntuu sinusta, tiedän, että kaikki voi kuitenkin muuttua hyväksi.

Ei minusta enää pahalta tunnu juurikaan kun olen päässyt siihen tilaan että se loppuu kun poistun täältä niin olen henkisesti helpottunut ja rauhallinen jo oikeastaan niin tiedän jo että tilanne muuttuu hyväksi poistuttuani.

ap

Vierailija
8/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Älä t a p a itseäsi.

Ei minusta enää pahalta tunnu juurikaan kun olen päässyt siihen tilaan että se loppuu kun poistun täältä niin olen henkisesti helpottunut ja rauhallinen jo oikeastaan niin tiedän jo että tilanne muuttuu hyväksi poistuttuani.

ap

Älä tee sitä. Rukoilen puolestasi.

- sama sairas

Vierailija
9/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ollut kuin muut. Silti valitsin etten lähde. Sä voit tehdä samoin.

Vierailija
10/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ollut kuin muut. Silti valitsin etten lähde. Sä voit tehdä samoin.

Valitettavasti täällä ei voi olla oma itsensä, sen olen huomannut. Ehkä joskus ihmiskunta pääsee siihen tilaan että täällä voi jokainen olla oma itsensä (hiukan kyllä epäilen).

ap

Vierailija
11/11 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin tuntuu joskus, kun olen ihan uupunut ja väsynyt, että olisi kiva kuolla vähäksi aikaa ja sitten tulla takaisin.

Olen oppinut sen merkiksi, että nyt pitää löysätä ja pikku hiljaa olen oppinut löysäämään jo aiemmin...ennen kuin se uupunut tunne tulee...ja jos se tulee, niin sitten vaan lepo.

Ja kun se vähäksi aikaa kuoleminen ei ole mahdollista, niin Lepolan se on, mitä silloin tarvitsee....pois vaan vaikka omiin oloihin tai jotenkin sellaiseen oloon, että ei suorita elämää.

Ehkä se uupumus tulee siitä, että yrittää suorittaa jotakin mitä ei ole?

Yritä tarttua kiinni, johonkin mistä pidät ja mikä tuo sinulle iloa ja nautintoa.

Lepää ja ulkoile ja nuku ja syö.

Millaisia kaikki muut ovat joiden kaltainen pitäisi olla?

Meitä on niin monenlaisia. Jokainen on timantti.

Olet arvokas ja hieno. Koeta vaan olla ja löytää jokin ilahduttava asia. Pidä itse itsestäsi hyvää huolta.

Ei tässä enää levot ja syömiset tai muu auta, ruokakin on loppu ja miltään taholta ei näköjään saa ruokaa tai apua sen hankkimiseen. Sekin on kertoo että aika on tullut. Ilahduttavat asiatkin ovat sellaisia että niitä ei minulla sallita olevan. Mutta eipä kannata näistä murehtia kun pääsee pois.

ap