Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin tänään miksi keski-ikäiset miehet ovat usein rapakunnossa

Vierailija
24.03.2019 |

Vaikka keski-ikäisenä miehenä olisi miten hyvässä kunnossa, on silti kaikille setämies. Naama paljastaa eikä sille mahda yhtään mitään. Siksi on parempi keskittyä uraan ja tulla töistä kebabin kautta kotiin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no ei se niin kauheaa ole. Parikymppiset naiset on aika persoja seteleiden perään. Parilla-kolmella sadalla saa erittäin kauniin nuoren naisen seuraa. Yöllä päästää pikkuhuppelissä myös peräreikääm asti kyläilemään. Aah!

SETÄMIES

Vierailija
2/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no ei se niin kauheaa ole. Parikymppiset naiset on aika persoja seteleiden perään. Parilla-kolmella sadalla saa erittäin kauniin nuoren naisen seuraa. Yöllä päästää pikkuhuppelissä myös peräreikääm asti kyläilemään. Aah!

SETÄMIES

PeräreikäOnParastaHuumettaSetäMiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sukupuoleen katsomatta ei aina jakseta huolehtia kunnosta ja ulkonäöstä, jos on pitkäaikainen kumppani kotona.

Vierailija
4/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on vakiprovo, on kyllä pakko sanoa, että ei mun kaveripiirissäni, jossa kaikki on suurinpiirtein ikäisiäni (39) tai jopa yli 20 vuotta vanhempia (kaverin iällä kun ei tässä iässä ole mitään merkitystä, jos puhutaan yli 30-vuotiaista) mua todellakaan pidetä jonain "setämiehenä". Ehkä joku 12-vuotias pitää, mutta miksi hänen mielipiteellään olisi minulle merkitystä tai se olisi jotenkin se ainoa oikea mielipide? Kumppanini on 13 vuotta itseäni vanhempi, ja kyllä ihan mielelläni huolehdin kunnostani häntä miellyttääkseni.

Vierailija
5/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa perääkin.

Jos kysyt mikä miehessä viehättää, niin ennen hyväkuntoisuutta tulee yleensä geenikomeus (pituus, raamikkuus, "saa olla masuakin kunhan on iso") ja se mitä mies on saanut aikaiseksi (koulutus, ammatti, "mun mies rakensi uuden talon").

On tietysti naisia jotka vaativat hyväkuntoisuutta, mutta se tulee geenikomeuden ja aikaan saamisen päälle.

Tavismiehen ei siis kannata panostaa hyväkuntoisuuteen, ja itse asiassa naiset tyypillisesti mieluummin haluavat että mies remppaa keittiötä kuin lähtee salille.

Vierailija
6/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraskuntoinen mies jonka tiedän on yli 50.

Vierailija
7/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyväkuntoisuus jonkin verran auttaa.

Kavereihini verrattuna olen oman ikäisille naisille melko lailla ilmaa. Mutta minusta kiinnostuu toisinaan nuorempi nainen, kun taas kavereista ei. Kun olin n. 35, puumat olivat kiinnostuneempia minusta kuin ukkomieskavereistani. Oman ikäisiltä en saanut vähäisintäkään kiinnostusta.

Naisilla tuntuu olevan tuossa kolme vaihetta. Ennen ruuhkavuosia, ruuhkavuosien aikana, ruuhkavuosien jälkeen. Liikunnallisena filosofina olen ihan ok asemissa nyt nelikymppisenä. Parikymppisenä olin liian tasainen, kolmekymppisenä liian pohdiskeleva ja liiaksi harrastuksiin keskittyvä.

Vierailija
8/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta olen huomannut miten moni mies täälläkin joka perhanan aiheessa kaipailee sitä kakkosrappua. Siis todella moni. Onko se evoluution tuoma muutos?

Vierailija
9/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta olen huomannut miten moni mies täälläkin joka perhanan aiheessa kaipailee sitä kakkosrappua. Siis todella moni. Onko se evoluution tuoma muutos?

Eiköhän sitä ole harrastettu historian alkuhämäristä asti, kun huomattiin, että sinne voi ruiskia siemenet ilman jälkikasvun pelkoa, ja saa silti naiselta reikää. Ja onhan siinä tietynlainen alistamisfiilis myös mukana: tulee kingi olo, kun nainen avaa peräreikänsäkin sulle, olet apinain kuningas!

Vierailija
10/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi enää kypsässä iässä jaksaa. Toi voi ihan hyvin imuttaa kun makaan sohvalla.

Vierailija
11/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ykköstä höylätty se 25 vuotta kokoajan ja vaimo ei anna kakkoseen, niin pikkuhiljaa setämies alkaa kaipaan vaihtelua, ja sitä saadaan muualta kun on lompakko + oma kunto kunnossa.

Vierailija
12/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun on ykköstä höylätty se 25 vuotta kokoajan ja vaimo ei anna kakkoseen, niin pikkuhiljaa setämies alkaa kaipaan vaihtelua, ja sitä saadaan muualta kun on lompakko + oma kunto kunnossa.

Rispektiä 25 vuodesta. Itse yleensä kyllästyn naiseen kuin naiseen 1-2 vuodessa ja joudun vaihtamaan. Eikä siinä auta edes B-rappuun pääseminen, vaan koko paketti on vaihdettava. Onneksi maailmasta ei naiset lopu.

Vierailija
13/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä kunnosta voi olla apua tappelemisessa, jos vaikka autoilijat alkavat isottelemaan niin voi vähän ojentaa läskimooseksia käyttäytymään kunnolla.

Se hyöty kunnosta on.

Vierailija
14/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu! Kun nainen taas ei rupsahda, setämiesten ikäiset naiset ovat KAIKKI tosi timmissä kunnossa, ei ole läskiä, eikä ryppyjä naamassa, selluliitista ja kaksoisleuasta puhumattakaan. Setämiesten pitäisi älytä tyytyä nuorempiin naisiin ja näin monesti onkin, voivat ikäisensä naiset keskittyä menestyksellisesti nuoriin ja timmehin miehiin.

Vierailija
15/15 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SETÄMIES

Raha on kyllä mahtava keksintö! Monesti täytyy oikein ihmetellä, että "annoin tolle nätille nuorille tytölle muutaman paperilappusen, ja tossa se nyt imeä lutkuttaa mun kaluani paremmin kuin yksikään tyttöystävä." Kuten Mel Brooks jo aikoinaan totesi: "It's good to be the king!"

Illalla taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän