Lue keskustelun säännöt.
Onko tuolla Salkkareiden OJ/Oliverilla jokin kehityshäiriö?
07.04.2013 |
Kun se ei koskaan puhu mitään, ei kävele tai yritä yhtään mitään muutakaan liikehdintää? Taitaa kuitenkin olla joku 1-2v ulkonäöstä päätellen. Luulis sen ikäisen höpisevän. Muutenkin älytöntä että noin isoa lasta koko ajan kannetaan sylissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taas vaan sylissä. Outoa