Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos.Tajusin just miksi mua ei pyydetä pariskuntien seuraan.

Vierailija
07.04.2013 |

Olen sinkku.Varmaan muut naiset pelkää että yritän iskeä niiden miehen.Surullisinta on se että eräs Maria vei mun lasteni isän.Ja kun sinä Maria tulet raskaaksi ja sun siskosi myös,teen molemmista lastensuojeluilmoituksen kostoksi.Olisi kannattanut miettiä kannattaako viedä varattu mies..onkos kihomadot kutittanut Marian persettä vielä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi perusteella veikkaan, että saattaa olla muitakin syitä kuin sinkkuutesi miksi sinua ei kutsuta mukaan...

Vierailija
2/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:43"]Kirjoituksesi perusteella veikkaan, että saattaa olla muitakin syitä kuin sinkkuutesi miksi sinua ei kutsuta mukaan...[/quote]

Kihomadot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:43"]Kirjoituksesi perusteella veikkaan, että saattaa olla muitakin syitä kuin sinkkuutesi miksi sinua ei kutsuta mukaan...[/quote]

Puhumattakaan tämän henkilön muista kirjoituksista, joita tänäänkin on ollut kutakuinkin joka neljäs aloitus. Hiukkasen maaninen tahti. Onneksi on tuo yksi hyvä tuntomerkki, niin ei yleensä tarvi edes avata näitä aloituksia.

Vierailija
4/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 18:37"]

Olen sinkku.Varmaan muut naiset pelkää että yritän iskeä niiden miehen.Surullisinta on se että eräs Maria vei mun lasteni isän.Ja kun sinä Maria tulet raskaaksi ja sun siskosi myös,teen molemmista lastensuojeluilmoituksen kostoksi.Olisi kannattanut miettiä kannattaako viedä varattu mies..onkos kihomadot kutittanut Marian persettä vielä?

...ja pian tajuat ilmeisesti myös sen, että miehesi lähti vapaaehtoisesti Marian matkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän