Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häviääkö teiltä näläntunne parin päivän laihduttamisen jälkeen

Vierailija
07.04.2013 |

En ole varsinaisesti lihava, mutta toisinaan on tarvetta pudottaa muutama kilo. Kun ensin 2-3päivää kärvistelee syömällä selvästi vähemmän kuin normaalisti, niin sitten helpottaa. Näläntunne katoaa ja pystyy olemaan todella vähällä ruualla. Mutta jos sen menee pilaamaan vaikka jossain juhlissa mättämällä, niin johan nälkä palaa takaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muka kukaan muu ole ikinä laihduttanut =)

Vierailija
2/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, meet ketoosiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut monta kertaa ketoosissakin ja se kyllä vaatii vähän pidemmän ajan. Sitä paitsi minulla siihen liityy alussa myös tosi kova päänsärky, ettei ketoosiin nyt ihan vahingossa pääse =)

ap.

Vierailija
4/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista purkki Guarem valmistetta tai jos olet kumille allerginen, osta Visiblin-S:ää. Sitten muuta ruokavaliotasi niin, ettet ikinä juo kaloreita. Ainoa poikkeus on mehukeitto, joita myydään litran purkeissa, niitä juo vatsan täytteeksi. Sit osta pikapuuroja ja syö niitä. Osta makeutusainetta ja juo teetä, kaakaotakin voit juoda ison kupillisen, laita suurin osa vettä ja vain loraus maitoa ja tosiaan sitä makeutusainetta. Osta apteekista Nogasin. Se poistaa turhan turvotuksen.

Vierailija
5/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö aina terveellisesti, ei tarvitse olla nälässä tai miettiä painon pudotuksia.

Vierailija
6/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:18"]

Kun syö aina terveellisesti, ei tarvitse olla nälässä tai miettiä painon pudotuksia.

[/quote]

Vau, tämä oli mulle uutta.

Vierailija
7/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laihduttaisi tavalla jossa täytyy kärsiä nälkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä