Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko jättää pyytämättä juhliin huumeista kärähtäneen lasten enon?

Vierailija
07.04.2013 |

Tosiaan ja vähän muutakin ongelmaa hänellä on ollut poliisien kanssa.Harmittava tapaus ja vielä uhkailee väkivallalla minua.Kävi jouluaikaan oven takana viimeksi jossain aineissa oli,kyttää mua kuin olisimme seurustelleet.Ihan hullu tapaus.Ei normaali veli käyttäydy noin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se edes haluaisi tulla sun juhliisi??

Vierailija
2/3 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttö ei sinänsä ole syy olla kutsumatta koska monet työssäkäyvät suomalaiset käyttävät esim. kannabista tai ekstaasia viikonloppuisin ilman sen kummempia vaikutuksia, mutta en haluasi kotiini ketään, joka on uhannut minua väkivallalla tai vainonnut tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:32"]

Huumeiden käyttö ei sinänsä ole syy olla kutsumatta koska monet työssäkäyvät suomalaiset käyttävät esim. kannabista tai ekstaasia viikonloppuisin ilman sen kummempia vaikutuksia, mutta en haluasi kotiini ketään, joka on uhannut minua väkivallalla tai vainonnut tuolla tavalla.

[/quote]

Komppi tälle. Juu ei ne huumeet sinänsä vaan se käytös. On eri asia, jos on narkkari ja sukulaiset tietävät sen mutta osaa kuitenkin yleensä käyttäytyä, koska kuka haluaa oikeasti lapsensa elämään ainoastaan kiiltokuvaihmisiä? Mutta tuo uhkailu ja arvaamaton käytös - en kutsuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme