Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni ovat nyt

Vierailija
07.04.2013 |

4kk, 3v ja 6v. Olen aika poikki kun mies paljon pois kotoa. Onko muita joilla samanikäisiä pieniä? Miten järjestätte arkenne, millaisia tukiverkkoja teillä on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään lasta mutta haaveissa on kolme lyhyellä ikävälillä. Tukiverkkoa on reilusti jo nyt, että en kyllä tiedä yhtään miten toimia jos ei olisi.

Vierailija
4/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista haastavinta on saada koitihommat tehtyä, tai nekeskeytyvät jatkuvasti. ap

Vierailija
5/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotkut tekee noin monta lasta. Ja sitten vingutaan, kun väsyttää, mies ei sitä tai tätä, raha ei riitä mihinkään ja on niin vaikeaa. Tehkää vain kaksi jos kolmeen ei riitä energia, rahat, miehen apu tai tukiverkot.

Vierailija
6/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt 2v, 5v ja 7v. Esikoinen on aamupäivät eskarissa, keskimmäinen virikehoidossa sen saman ajan. Kuopus kolme kertaa viikossa samaan aikaan puistotädillä. Että aika letkeetä on.

Mulla mies paljon töissä myös eikä muita tukiverkkoja juuri ole. Rasittavinta on se, että ei ehdi yhden lapsen kanssa kunnolla keskittyä ja tehdä jotain yhteistä kun aina jossain muualla samaan aikaan tapahtuu jotain.

Vierailija
7/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/9 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en valita sitä, että minulla on kolme lasta vaan kysyin vinkkejä niiltä joilla sama tilanne. Arki pyörii hyvin , mitä nyt väsymys välillä sotkee kuvioita. Mutta se lienee ihan normaalia. ap

Vierailija
9/9 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up