Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsitellä kelpaamattomuuden tunteita?

Vierailija
24.03.2019 |

Olen nuori nainen, opiskelen yliopistossa, olen ihan normaalin näköinen ja huolehdin hygieniasta, pukeudun siististi, meikkaan ja harrastan aktiivisesti urheilua. Minulla on paljon naispuolisia ystäviä joten oletuksella en ole luonteeltanikaan ihan hirveä.

Silti, minulla ei ole minkäänlaisia seurustelukokemuksia ja pikkuhiljaa parinkympin puolessa välissä tilanne on alkanut ahdistaa. Olen mielestäni ihan hauska, fiksu, kivannäköinen ja energinen tyyppi, mutta jostain syystä miehet eivät ole pahemmin ikinä osoittaneet romanttista kiinnostusta minua kohtaan. Olen reippaana ja aloitteellisena tehnyt itse aloitteita ja ollut lyhyissä tapailusuhteissa, mutta homma on aina päättynyt tavalla tai toisella.

Miten voisin jotenkin rakentavasti käsitellä tuota alitajuisesti itsetuntoani nakertavaa faktaa? Enkä nyt jaksaisi mitään ”laske tasoasi” -huuteluita, sillä voin kertoa että minua eivät ole lähestyneet minkään ”tasoiset” miehet. Kauniimman kaverin kanssa kun taas menee ulos niin huomio on ihan rajatonta (siis tälle kaverilleni) ja miehet haluavat ostaa drinkkejä, viedä ulos ja seurustella kun itse saan miehiltä vaan leivänmuruja eikä kukaan mies ole koskaan halukas näkemään minkäänlaista vaivaa eteeni.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut etsiä seuraa jonkun palvelun kautta?

Vierailija
2/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä kelvannut jos sinulla on ollut tapailusuhteita? En olisi huolissani jos olisin sinä.

Tason laskeminen auttaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan sama tilanne. Tosin en ollut kovin aloitteellinen enkä urheilullinen. Löysin puolison netistä, treffipalstalta. Tämä oli ennen tindereitä.

Vierailija
4/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet huomaa kaikkia niitä hienovaraisia tapoja, millä miehet tunnustelevat, onko nainen kiinnostunut mahdollisesta suhteesta?

Minä olin nuorena samanlainen kuin sinä. Aivan samanlainen, ja ihmettelin, kun en kelpaa kenellekään.

Nyt olen 30 vuotta vanhempi ja ymmärrän, että pörräsihän siinä minun ympärilläni jatkuvasti kivoja miehiä. En vain tajunnut silloin, että heillä olisi voinut olla mielessään jokin muukin kuin vain mukava juttelu.

Vierailija
5/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta täältä saa aina lukea kuinka miehet panee vaikka rinkeliä paremman puutteessa, joten en sanoisi että nuo miehet ovat välttämättä omanneet minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan vaan ovat varmaan vaan nähneet minut saatavilla olevana seksikumppanina. AP.

Vierailija
6/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta täältä saa aina lukea kuinka miehet panee vaikka rinkeliä paremman puutteessa, joten en sanoisi että nuo miehet ovat välttämättä omanneet minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan vaan ovat varmaan vaan nähneet minut saatavilla olevana seksikumppanina. AP.

Ja juuri tähän auttaa se tason laskeminen.

Älä valitse niin komeita pitkiä tai alfamaisia miehiä.

Vierailija
7/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettet huomaa kaikkia niitä hienovaraisia tapoja, millä miehet tunnustelevat, onko nainen kiinnostunut mahdollisesta suhteesta?

Minä olin nuorena samanlainen kuin sinä. Aivan samanlainen, ja ihmettelin, kun en kelpaa kenellekään.

Nyt olen 30 vuotta vanhempi ja ymmärrän, että pörräsihän siinä minun ympärilläni jatkuvasti kivoja miehiä. En vain tajunnut silloin, että heillä olisi voinut olla mielessään jokin muukin kuin vain mukava juttelu.

No uskallan väittää että ympärilläni ei kyllä pörrää mitään miehiä, paitsi kaverimiehiä joiden kanssa yhteydenpito on melko tiivistä mutta he seurustelevat tahoillaan, joten uskallan väittää ettei mitään kiinnostusta ole. Saan toki baarissa joskus jotain flirttailua osakseni, mutta ne on miehiltä jotka selvästi haluavat seksiä. Ihan selvinpäin ja päivänvalossa saan kyllä olla ihan yksin ja rauhassa. AP.

Vierailija
8/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä varmaan tuntuu pahalta jos menee ulos jonkun toisen saman sukupuolta olevan kanssa ja tuo toinen saa kaiken huomion. Siinä voi äkkiä laskea 1+1 :( 

Vierailija
9/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki muut ihmissuhteet kunnossa, joten keskity niiden tuomiin hyviin asioihin? Unohda parisuhteet väliaikaisesti, silloin on itsevarmempi olo kaikkien seurassa.

Vierailija
10/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uskallan väittää että ympärilläni ei kyllä pörrää mitään miehiä, paitsi kaverimiehiä joiden kanssa yhteydenpito on melko tiivistä mutta he seurustelevat tahoillaan, joten uskallan väittää ettei mitään kiinnostusta ole. Saan toki baarissa joskus jotain flirttailua osakseni, mutta ne on miehiltä jotka selvästi haluavat seksiä. Ihan selvinpäin ja päivänvalossa saan kyllä olla ihan yksin ja rauhassa. AP.

Ei kai Suomessa olekaan mikään lähestymisten kulttuuri selvinpäin päiväsaikaan?

Mä miettisin vain että pakit tulee kuitenkin jos jotain naista miettisin lähestyväni..

Vierailija
11/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa tehdä itsestäsi kiinnostavan oloista miehille. Huono itsetunto ja epätoivo karkottaa ne kauas. Sitä pitää opetella,miten niiden kanssa pitää käyttäytyä, että alkavat havittelemaan.

Vierailija
12/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, no jos ensimmäinen ajatus lähestyvää miestä kohtaan on se, että se näkee sut vain hieman rinkeliä parempana, niin kannattaa tutkia omaa itsetuntoa. Monesti huono itsetunto saattaa säteillä ulospäin kylmyytenä ja torjuvana asenteena. Sä olet vielä nuori ja aika yleistä on, ettei 20v:llä ole vielä kovin vakaata rakkauselämää. Ota rennosti, opi tykkäämään itsestäsi ja tuomitse miehet käytöksen, älä sukupuolen perusteella.

Vierailija
13/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa tehdä itsestäsi kiinnostavan oloista miehille. Huono itsetunto ja epätoivo karkottaa ne kauas. Sitä pitää opetella,miten niiden kanssa pitää käyttäytyä, että alkavat havittelemaan.

Miten käyttäydytään niin että miehet havittelevat?

Vierailija
14/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käyttäydytään niin että miehet havittelevat?

Googleta tai katso videoita YouTubessa, ymmärrät varmaan enkkua.

Vierailija
15/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kerran koko 31 vuotisen elämäni aikana tullut suomalainen mies pokailemaan selvinpäin, keskellä kirkasta päivää kaupassa. Muuten tilanteet on joko lähteneet kännissä baarista tai pidemmän tuntemisen kautta (työkaveruus, kavereiden kaverit jne). Jos oot heti tosi nyreänä kun joku baarissa flirttaa, niin et todennäköisesti ole kovin helpostilähestyttävä. Voi baarissa flirttailla ja jutella miesten kanssa ilman että lähtee niiden kanssa kotiin. Jos mies suuttuu kun et lähdekään hänen mukaansa pilkun jälkeen, vaikka hän on "tuhlannut sinuun aikaa", niin ainakin tämä yksilö paljastaa samalla karvansa. Tutustu ihmisiin äläkä heti tee oletuksia heistä ihmisinä omien stereotypioidesi perusteella.

Vierailija
16/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse erittäin epäsuosittu miesten keskuudessa. Naiset joskus tykkäävät,joskus vihaavat. Olen yli 20 ja ekan kerran treffeillä kävin 20 vuotiaana ja sillon tapailin paljon. Harrastin seksiä myös ensimmäisen kerran. Sen vuoden jälkeen ei ole taas ollut mitään. Tinderistä luovuin koska sain niin pahoja haukkuja etten kestänyt enää..mielenterveys kärsi. Mietin mikä minussa on? Aina kun olen jonkun kaverin kanssa, kaveria lähestytään.

Olen itse hyvin pieni, vaalea ja melko avoin. Olen aika tyttömäinen. Sanoisin että ei kannata missään nimessä lähteä itseään syyttämään. Miehistä ei ota selvää. Toki se kun tulee vanhemmaksi eikä ole kokemuksia, voi karkottaa miehiä vielä enemmän. Keskity muihin asioihin niin joku tulee kun tulee.

Vierailija
17/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudutko ja miten pukeudut? Ensin miehet huomaavat ulkonäön, koska se luonne ei näy päällepäin. Suosittelen panostamaan myös ulkonäköön, opettelet meikkaamaan kauniisti (youtube on tässä paras mahdollinen lähde, löytyy ihan kaikkea kaikille), pukeutumaan kivasti ja laitat hiukset nätisti auki. Kuitenkin fakta on se, että ulkonäöllä on valtava merkitys siinä vaiheessa, kun vasta haetaan ensikontaktia.

Vierailija
18/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ongelmasi on huono itsetunto. Ehkä sinulla on tämän yhden kaverin suhteen joku alemmuuskompleksi, koet aina ja ikuisesti olevasi häntä huonompi, etkä haluakaan parantaa asemiasi. Veikkaan, että jos hankit muitakin kavereita ja liikut eri seurassa, huomaat, ettei sinua pidetä mitenkään erityisen huonona. Kuinka usein tämä "kauniimpi" kaveri nyt oikeasti saa jotain ilmaisia juttuja ja kehuja? Vai onko hän vain sellainen tyyppi joka ottaa tavallisen kanssakäymisen kehuina ja selittää aina kuinka "kaikki miehet katsovat perään"? Minulla oli tämän tyyppinen kaveri, mutta ei ollut kauaa. Miksi ihmeessä pitäisi edes raportoida joka kerrasta kun joku mies on kehunut, en minä ainakaan luettele muille kaikki kehuja mitä olen saanut. Ainoa syy tehdä niin, olisi se, että luulisin että kaikki kaveritkin varmasti kateellisina ihailevat juuri minua. Joka ei ole mikään hyvä perusta ystävyydelle.

Vierailija
19/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaameeta, miehet ei tule iskemään. Tämäkö on aina se naisten suuri itsetuntoa musertava ongelma. Minä sentään olen tehnyt aloitteita naisille ja saanut pelkkää rukkasta, lopulta aloin välttelemään naisia kun loppui ne itsetuntoreservit eikä enää auta vaikka miten silmiään räpsyttelisivät. M35

Vierailija
20/24 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kaameeta, miehet ei tule iskemään. Tämäkö on aina se naisten suuri itsetuntoa musertava ongelma. Minä sentään olen tehnyt aloitteita naisille ja saanut pelkkää rukkasta, lopulta aloin välttelemään naisia kun loppui ne itsetuntoreservit eikä enää auta vaikka miten silmiään räpsyttelisivät. M35

Ap kirjoitti että teki aloitteita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi