Kehtaatko silti ottaa Tinder tapaamisessa pihvin jos mies ottaa cesar salaatin?
Kommentit (10)
Kehtaan tietysti. Mutta en syö ellei ole kotimaista. Sitä syön hyvällä omallatunnolla ja pystyn selvittämään miten liha on tuotettu.
Naudanlihan ympäristövaikutuksista kiinnostuneen kannattaa muuten käydä lukaisemassa tämän aamun 24.3. Turun Sanomista Luonnonvarakeskuksen tutkijan tutkittua kertomaa suomalaisesta naudanlihatuotannosta. Siellä kerrotaan mm. että maailman märehtijöiden kasvihuonepäästöistä Suomen osuus on 0.14%. Meillä kasvaa nurmi, ei vaivaa eroosio, vettä riittää toisin kuin siellä missä riisi ja avokadot kasvavat.
Kannattaa jäädä kotiin, jos tuo vaivaa.
Itseä joskus hävettänyt kasvissyöjän nähden ottaa liharuokaa...ihan hulluahan se on, jokainen saa syödä mitä haluaa.
Siis ihan oikeastiko naiset (?) stressaa tälläisestä?
Sitä paitsi, eikö kysymys kuuluisi paremminkin, haluatko todella deittailla miestä joka tilaa Caesar's-salaattia, jos on kerran pihviäkin listalla?!
Jos mä olisin kehdannut mennä Tinder-treffeille, ei kummankaan ruoka olisi enää mikään ongelma.
Mies on ilmeisesti vihreiden äänestäjä. Siinä tapauksessa en kehtaisi paljastaa olevani lihaa syövä korservatiivisesti ajatteleva heteronainen.
Kuinka paljon treffeillä pitäisi teeskennellä jotain muuta, kuin itse on? Miksi leikkisin kasvissyöjä, jos pidän lihasta? Miksi köyhäilisin, jos minulla on vara ostaa haluamani ruoka-annos? Miksi väittää pitävänsä treffikumppanin harrastuksista, jos ne eivät kiinnosta? Pelkästään sen takia, ettei tarvisi olla yksin tänä iltana? Kuulostaa aika vaikealta yhdistelmältä jatkoa silmällä pitäen...
Mikä se sellanen mies on joka tilaa jotain salaattia? Haluan pihvimiehen.
Minä tilaan, mitä tahdon, kun maksan ruokani. Tietenkin.