Kiltit miehet ovat ihania
Olen hieman erikoinen sillä tavalla, että jokainen mies on minulle samalla viivalla.
Kuulostaa oudolta, mutta minun silmissäni kaikki miehet ovat jotenkin ihania ja herttaisia, tunnen suurta sääliä huonompiosaisia miehiä kohtaan ja täysin tavallinen ulkonäkö lämmittää sydäntäni. Toki tykkään myös urheilevista ja menestyneistä, sosiaalisista tyypeistä.
Mutta jos mies on vaikkapa hieman ylipainoinen, aknearpinen ja kulkee pienessä kumarassa, tunnen välittömästi suurta ihmislämpöä. Oma isäni on tehnyt paljon töitä ja veljeni ovat perusduunareita, olen aina pitänyt heidän tavastaan olla rohkeasti omia itsejään ja siitä miten he tekevät omia juttujaan. Käyvät kalassa ja lukevat kirjoja. Katsovat jääkiekkoa ja rakentavat vaikka autotallia.
Ravintolassa lähden tanssimaan jokaisen hakijan kanssa, jos he pysyvät pystyssä eivätkä kouri tai lääpi inhottavasti. En ymmärrä miksi miehiä pitää aina nöyryyttää.
Oman mieheni kanssa olen ollut ikuisuuden ja hän on sanonut, että hänellä kävi tuuri että tapasi minut jo kun olin nuori, koska minut olisi vienyt mukanaan kuka vaan kun olen niin kiltti. Onko se sitten kohteliaisuuskaan.
Ainoa miestyyppi, joka saa minut varuilleen on lipevä pelimies, joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Taidan siis ihailla kaikkia perinteisiä, rehtejä, tavallisia, KILTTEJÄ miehiä. Olette ihania. <3
Kommentit (7)
Mä olin tollanen nuorena ja kaverit ihmetteli että mitä hyysäät noita outolintuja ja juttelet kaikkien ihme hiippareiden kanssa, ja nyt myöhemmin olen tajunnut että olivat ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tollanen nuorena ja kaverit ihmetteli että mitä hyysäät noita outolintuja ja juttelet kaikkien ihme hiippareiden kanssa, ja nyt myöhemmin olen tajunnut että olivat ihan oikeassa.
Lisäys, jälkikäteen ajatellen väistin pari luotia ja viimeistään nettipalstojen selaaminen on tehnyt kristallinkirkkaaksi ettei peräkamareissa piileskelee salaisia helmiä.
Ap, et ainoa laatuasi, minä myös olen samanlainen. Taitaa aika suuri osa naisista olla, kun kadulla vastaan käveleviä pariskuntia katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Täysin sama. Meni 26 vuotta elämästäni tajuta, että kaikkien ongelmia ei tarvitse kuunnella ja ymmärtää. Usein myös ystävällisyyteni on aiheuttanut suuria väärinkäsityksiä, ts. miehet yleensä luulevat minun haluavan parisuhteeseen jos kuuntelen avautumista nätisti. Enää en jaksa. En aio olla epäystävällinenkään, mutta en myöskään tarjoa aamuyön kebabia enää yhdellekään yössä kulkevalle ressukalle.
Ap, pisti silmään tuo että lähdet ravintolassa jokaisen hakijan kanssa tanssimaan koska et ymmärrä miksi miehiä pitää aina nöyryyttää. Oletko tosissasi sitä mieltä, että tanssikutsusta kieltäytyminen on nöyryyttämistä? Oletko ravintolassa kaikkia miehiä varten? Ihan kammottava ajatusmaailma.
Nyt tarvitsisin kyllä perusteluja miinusäänille.
/6
Et ole erikoinen eikä kuulosta oudolta, vaan juuri tuollaisiahan me kunnon tytöt ollaan <3 Mulla ihan sama, eli vain ällöt itsevarmat pleijerit on nounou, muut vahva ehkä =)