Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa miksi teistä on tullut läskejä?

Vierailija
23.03.2019 |

Itselläni syy on itsekurin puute.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minähän aloin holtittomasti kerryttää painoa jo kolmevuotiaana. Asiaa tutkittiin mutta mitään syytä ei löytynyt. Kaikki muut perheessä hoikkia/normaalipainoisia joten ihan suoraan sen ei luulisi ravinnostakaan johtuvan. Siis että ruoka olisi niin kaloripitoista, että väkisinkin sillä lihoisi.

Harrastin urheilua ja liikuin paljon, silti vain lihoin. Paino ei tasaantunut mihinkään kasvupyrähdyksiin, kuten kouluterkkarit aina lohduttelivat vaan sitä painoa tuli ja tuli. Teininä ja aikuisenakin olen yrittänyt laihduttaa vaikka ja miten, tuloksetta. No nyt paino on pysynyt vuosia samana mutta laskemaan sitä en saa. Olkoon, en jaksa enää stressata asiasta.

-mulla sama juttu. tosin ainoostaan tietyissä tilanteissa mun paino alko kertyy jo ihan pienenä lapsena. Mut sit ku en ollu sellasessa paikassa missä ruokaa oli saatavilla yllinkyllin ja tuputettiin, nii laihduin. sit joskus 8 vuotiaana aloin taas lihota, ku sain ns. itse päättää enemmän kun äiti oli paljon töissä yms. Sitten kun olin teini nii söin tietenkin aina ku pystyin about ja olin pullea... tykkään ruuasta ja se on varmaan tapa mulle jo nykyään, jos kerta kanssa 3 vuotiaasta oon ollu tosi perso ruualle. ihan normaalillekki ruualle en millekkää herkuille erityisesti. :D

huomasin kyllä et pystyn laihduttamaan, kun joskus oon laihduttanukki, mut se vaati vaan ihan täysin eri elämän tapoi ja sitä et kiinnittää hirveesti huomioo siihen mitä syö.

esim mun siskolla ei oo ikinä ollu tällanen ruokahalu ku mulla.

mm. mun yks sukulainen on tosi lihava, ollut aina oikeestaan. Et suvussa on varmaan geenejä myös jotka tukee. :D ja vähän samanlainen vartalotyyppiki mulla ku sielt päin suvusta tulevilla.

mut kyl mä huomaan sne, et jos vaikka mun sisko syö, se saattaa joskus syödä epäterveellisestikin, mutta ei sillä oo ikinä hinkua esim ahmia, toisin ku mulla.

Vierailija
22/25 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja lisään vielä että siis rakastan myös liikuntaa ja tykkään terveellisestä ruuasta eniten (isoina määrinä mieluiten)... eli en oo todellakaan sellanen et "vihaan liikkua ja tykkä'n vaan sokerista ja rasvasta" ....

Vierailija
24/25 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis en 3 vuotiaaasta perso ruualle kun 1 vuotiaasta!!!!! siis ihan syntymästä. :D

Vauva-kirjassaki lukee "Tytön ruokahalu on vähentynyt merkittävästi vain 11 kertaan päivässä!" (11 tms. ISO luku :D)

Ja aikuiset yms lääkärit huomas ku heti vastasyntyneenä ja sano "oho, onpa sillä hyvä ruokahalu :D"

Vierailija
25/25 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtusyöminen. Kun asiat menee hyvin, herkkuja ja kun asiat menee huonosti, herkkuja. Ja syön ihan väärin ja liian yksipuolista ruokaa. Siihen taas on syynä laiskuus, ruoka pitää olla nopeasti saatavilla, ei mitään kuorimista, pilkkomista, paahda 15 min, paista 30 min ja anna vielä hautua tunti, ruokaa.

Minulle kelpaisi sellainen dieetti, että joku tekisi valmiiksi kaikki ruokani ja kertoisi koska syödään. Voisin jopa kuvitella, että lohtusyöminenkin jäisi.

Tykkään kuitenkin käydä kuntosalilla ja sen avulla edes jotenkin pysyy lihakset tallella. Lenkkeily tai jumpat eivät innosta.