Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen vauvakuumeilua

07.04.2013 |

Olen kolmen lapsen äiti ja haaveilemme lapsettoman mieheni kanssa yhteisestä lapsesta. Minua kuitenkin pelottaa ympäristön suhtautuminen siihen, että lapsia on sinne ja tänne (aikaisemmilla lapsilla kaikilla sama isä) sekä se, että entä jos tämäkin suhde päätyy eroon. Olen suhteesta varma, mutta silti pelottaa. Olenko yksin?

Olemme puhuneet aloittavamme yrityksen kunhan tämä laatta pillereitä on syöty loppuun eli haaveissa on vauva keväälle 2014.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Tellun kanssa!! :)

Meillä nyt kolmonen haaveissa,kierukka poistettu tällä viikolla.
Asumme kahden lapseni kanssa ja miehellä on yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta (asuu äitinsä luona).

Itseä mietitty myös,että mitä jos tässä jää kolmen kanssa yksin..Mutta toisaalta,koskaan ei voi tietää,vaikka olisi ollut 10v yhdessä.
Me ollaan miehen kanssa puhuttu asiasta ja sovittu,että vaikka mitä tapahtuisi,niin lasta/lapsia ei siihen sekoiteta yms.

Nyt täällä vaan odotellaan innolla plussausta!! :) 

Vierailija
2/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti poikkesin tänne, ja ohhoh. Kuin olisin itse kirjoittanut viestisi. Saisinkohan sinuun yhteyden privana? Olisi hauska kirjoitella lisää... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä miehen kanssa eka yhteinen haaveissa. miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta (asuvat äitinsä luona).

kyllä on asiat puhuttu ja pohdittu kaikin puolin, mutta elämää kun ei voi ennalta kirjoittaa :)

4/5 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta vastaanpa silti.

Ympäristö voi miettiä, mitä miettiin. Asia on puhtaasti sinun ja miehesi välinen asia. Jos te koette olevanne valmiita yhteiseen lapseen, niin mikäs siinä! Kyllä se lähipiirikin siihen ajatukseen tottuu ja jos ei syystä tai toisesta totu, niin ovatko ne ihmiset sitten ystävyytesi arvoisia muutenkaan. Onhan maailmassa pahempaakin kuin lapsen syntymä!

Ja tuohon yksinjäämisen pelkoon voisin sanoa, että koskaan ei voi olla varma siitä, tuleeko suhde kestämään "ikuisesti". Aina täytyy olla tavallaa valmis siihen, että voi joutua jäämään lastensa kanssa yksin. Voihan tapahtua vaikka jokin onnettomuus tai sairauskin viedä tms. Emme ole kuolemattomia.

Toisaalta jos suhde on jo nyt koetuksella, niin silloin ymmärrän nuo mietteesi ja ehkä onkin siinä tapauksessa paikallaan hieman miettiä.

Muussa tapauksessa GO FOR IT!

=)

Vierailija
5/5 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tellu kommentistasi :)