Mikä siinä palautteen annossa on niin vaikeaa?
Mutinaa huuto.netistä...Olen käyttänyt sitä jonkin verran kun olen myynyt pieneksi jääneitä vaatteita.Poikkeuksetta vaatteet ovat tosi hyväkuntoisia vaikka itse sanonkin ja yleensä laitan vielä jotain extraa mukaan jos hinta on noussut paljon.Siitä huolimatta vain harva ostaja jättää palautteen.Sinällään en mitään kehuja kaipaa mutta harmittaa,kun ei tiedä onko vaatteet edes päässeet perille!Voihan sitä laittaa vaikka viestin että kiitos vaatteista tai ihan mitä vain!
Kommentit (4)
Varmaan ihan laiskuuttaan. Huuto.net voisi ottaa oppia eBaysta, jossa palautteen antaminen on aikalailla selkeämpää ja ohjelma jopa muistuttaa, jos et sitä anna... Mutta onpa se kaikinpuolin kehittyneempi kauppapaikka.
Mua puolestaan ärsyttää sellainen, että myyjä ei laita mitään viestiä huutajalle. Siis kun joillain tilinumero tulee vakioviestissä. Voisi laittaa esim. onko rahat tulleet tilille tai milloin postittaa. Nytkin olen reilu pari viikkoa odottanut, että tuleeko pakettia ollenkaan ja eipä ole kuulunut. Myyjältä en ole mitään viestiä saanut. Onneksi ei ollut kovin isosta summasta kyse, koska taisi rahat mennä ihan hukkaan.
Itse annan palautteen heti kun saan tuotteen, myjänä annan palautteen kun rahat näkyy tilillä ja olen postittanut tuotteen.
Minua taas raivostuttaa ostajat joista ei kuulu mitään. Käytän vakioviestiä ja aina ei voi olla varma onko ostaja tajunnut viestini meklarin viestissä. Tympeää alkaa kysellä ostajan perään, kaikki eivät vaivaudu edes laittamaan viestiä kun ovat maksaneet tuotteen. Palautteesta en niin välitä, mutta olisi ihan reilua antaa jotain elonmerkkiä aikooko yleensäkään lunastaa huutonsa
Ja jos MYYN niin annan palautteen vasta kun OSTAJA laittaa palautteen minulle, niin tiedän että mennyt perille ja kaikki ok... Jos ei kuulu mitään, niin en kyllä huokaile perään, kun ei ne palautteet niin tärkeitä minulle ainakaan ole... mutta luotan siihen että jos mitään ei kuulu niin kaikki ok, negan kyllä ihmiset muistavat antaa ; )