Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, hitaasti vai nopeasti?

Vierailija
07.04.2013 |

Tapailtu hetken aikaa, ei vielä seksiä ja myönnän haluavani enemmän. Ilmeisesti mieskin haluaisi, mutta yhteisesti sovittu rauhallisesta etenemisestä. Nyt selkeästi kumpikin varoo suuria liikkeitä ja ehdotuksia, ettei säikäyttäisi toista.

Mitä ihmettä tässä nyt sitten pitäisi tehdä, sillä mies vaikuttaa turvalliselta, mutta jokin sisälläni pelkää isomman askeleen ottamista. En halua ajaa miestä pois, jos hän todella haluaisikin edetä rauhallisesti, vaikka keskusteluissa selkeästi onkin lipsauttanut innostustaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi varoa sanomisiaan ja tekemisiään? Minä ainakin teen ja sanon niinkuin tunnen ja jos toinen ei sitä kestä- ei ole minulle oikea mies. En ymmärrä ollenkaan mitään pelaamisia aikuisilla ihmisillä.

Vierailija
2/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri pelkäänkin satuttavani miestä, jos en todellisuudessa tiedäkään mitä haluan ja olenko itsekään varma suhteen etenemisestä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa olette varmasti juuri oikeilla linjoilla ottaessanne rauhallisesti. Ajan kanssa varmasti selkenee mitä haluaa

Vierailija
4/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhteeseen ryhtyvä tietää ottavansa riskin. Eihän sitä kukaan tiedä jatkosta heti.

Vierailija
5/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti.Olen kaksi kerta omassa elämässäni astunut samalle polulle ja en enää ikinä. Hitaasti ja vielä kerran hitaasti.Elämä on suurenmoinen nautinto.

Vierailija
6/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin niin onnellinen. Oikeasti:) No sen takia,että pystyn taas halitsemaan elämäni.Jestas,miksi en tehnyt tätä aiemmin. Olen erittäin kärsivällinen,ehkä tämän takia vedin jokainen suhteeni viimeisen asti.

Vierailija
7/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten vain pitää rauhoittua. Pidän miehestä, koska hän puhuu ajatuksistaan, mutta ei kuitenkaan ole liian imelä, tiedättehän. Puhuu ja pussaa, eikä murjota omissa ajatuksissaan, mutta jokin estää uskaltamasta tehdä suurempaa elettä. Ehkä hänkin pelkää tunteitaan, kuten minäkin. Kai tästä pitäisi puhua hänelle, hän vain on parempi puhumaan, kuin minä, enkä tiedä miten aloittaisin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä