Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras nopea helpotus levottomiin jalkohin?

Vierailija
06.04.2013 |

Nyt taas raskauden loppuvaiheessa on iskenyt iltaisin vaivaksi levottomat jalat. Raudan puutteesta se erään lääkärin mukaan voisi johtua ja syönkin rautalisää, mutta mikä auttaisi juuri nyt?

Väsyttää ja pitäisi mennä nukkumaan, mutta pelkään että pyörin taas pari tuntia ennen kuin saan jalkani rauhoittumaan ja pystyn nukahtamaan.

Raskauden ulkopuolella siis tätä vaivaa ei ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumsuihke auttoi minulla. Saa luontaistuotekaupoista (mikä ei tietenkään juuri nyt auta, mutta ehkä huomenna...). Rautalisistä mitkään tabletit eivät auttaneet, mutta sellainen juotava mehu toimi, ja auttoi myös.

Vierailija
2/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmägeeliä runsaasti varpaista polviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut magnesiumia? Itselle tuntuu auttavan. Pari pelleriä ja jalat rauhottuu.

Vierailija
4/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jostain luin, että joku levottomiin jalkoihin tarkoitettu reseptilääke (jonka nimeä en muista) auttoi 60%:lla sitä saaneista, mutta pelkästä lumelääkkeestä sai avun 40%! Nopeimman avun siis saisit, jos todella saisit itsesi uskomaan, että olet ottanut tehokkaan lääkkeen. Taitaa silti olla helpommin sanottu kuin tehty :)

Vierailija
5/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun syömään tuohon vaivaan koko ajan erästä bentsoa, Rivatriliä. Ihan paras apu ollut tämä :) Mutta ei toki ole pika-apu kellekään joka tarvii apua nyt.

Vierailija
6/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi suolavesi vuosia sitten. Lasi vettä johon laitoin teelusikan suolaa ja kurpasin naamaan. Raskaana tietty pitäs välttää suolaa mutta mulla ei ollut missääbvaiheessa turvotusta. Tunsin kun pohkeet alkoivat sen jälkeen kihistä ja llevotomuus loppui. 

Toivottavasti auttaa.

Vierailija
7/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumsuihke auttaa täälläkin, mutta ennenkuin se tuli tutuksi niin Hirudoidia kinttuihin illalla, sekin auttoi. Hätäapuna suihkussa hieroin kosteita jalkoja suolalla ja sen annoin kuivahtaa ennen kuin pesin pois, sai pienen avun siitäkin.Lääkärin siunauksella raskaana ollessa noita keinoja käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme