Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö ensi kesänä mökille?

Vierailija
23.03.2019 |

Omalle, sukulaisen tai vuokratulle? Vai matkustatko kauemmas? Ja miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt kuka sukulaisistani saa kunnian kestitä minua tänä kesänä.

Vierailija
2/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Ennen kävin miesystävän mökillä, mutta kun ei ole enää autoa niin en ole päässyt muutamaan vuoteen. Eikä hänkään ole tarjoutunut hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, omalle!!! Joka on ensimmäistä kesää mun oma!!!

Vierailija
4/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanaa, olen iloinen puolestasi :)

Vierailija
5/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvatun porvari! Kun kerran minulla ei ole mökkiä niin ei saa sinullakaan olla!

T: Vanha Kommari

Vierailija
6/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mökille ja on oma. Odotan tosi paljon mökkeilykautta, tänä vuonna aloitetaan pääsiäisenä.

Vierailija
7/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, menen omalle mökille, nykyisin oma (siskoni kanssa puoliksi), olen sinne päässyt aikanaan jo 3 viikkoa vanhana vuonna 1971. Paljon on tapahtunut sen jälkeen, eli itse mökkiä ei ole enää olemassakaan, vaan tontilla on uudempi talo ja pihassa pari muuta rakennusta. Mutta sama paikka. Sama meri, samat kalliot, sama paikka laiturille, sama iso kivi keskellä rantaa, jota isoisä ei saanut kammettua ylös rantaa putsatessaan.

Vierailija
8/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksi viikoksi on varattu vuokramökki. Omakin olisi ihan kiva, mutta joskus laskeskeltiin, että oman mökin hinnalla vuokraamme loppuiäksi hyvälaatuisen vuokramökin useammaksi viikoksi vuodessa, niin sa ajatus sitten jäi.

Entisestä kotipitäjästä on vuokrattu, n. 300 kilometrin päästä. Joka kesä on mökkireissua kovasti odotettu, vaikkei säästä olekaan takuita. Säät ovatkin vaihdelleet viime kesän helteistä vain kahdeksaan plusasteeseen. Silti mökillä on aina ihanaa!

Vierailija
9/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mökilleni pääsiäiseksi ja tulen poin lokakuussa.

Vierailija
10/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti mene. Onneks ei kukaan voi pakottaa.

Vierailija
11/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totthan se on mökille mentävä, kun sellainen on laitettu. Odotan että lumet sulaisi pian, että pääsisi jo.

Vierailija
12/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene mökille, en omalle enkä vuokratulle. Vanhempani tarjosivat mökkiään ennakkoperinnöksi, en huolinut vaan sanoin että myykää se ja käyttäkää rahat itseenne. Olen lapsena viettänyt mökillä pakotettuna kaikki kesät, joten ei kiinnosta pätkääkään mökkeily alkeellisissa olosuhteissa. Asun ok-talossa järven rannalla, tämä on mun koti ja mökki.

Vierailija
13/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Perintönä on tullut pari mökkiä ja niistäkin yritetään päästä eroon. Mökkeily elämäntapana nyt ei vaan kiinnosta.

Vierailija
14/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksi viikoksi on varattu vuokramökki. Omakin olisi ihan kiva, mutta joskus laskeskeltiin, että oman mökin hinnalla vuokraamme loppuiäksi hyvälaatuisen vuokramökin useammaksi viikoksi vuodessa, niin sa ajatus sitten jäi.

Entisestä kotipitäjästä on vuokrattu, n. 300 kilometrin päästä. Joka kesä on mökkireissua kovasti odotettu, vaikkei säästä olekaan takuita. Säät ovatkin vaihdelleet viime kesän helteistä vain kahdeksaan plusasteeseen. Silti mökillä on aina ihanaa!

Siis mitä järkeä? Lähteä jonnekkin 300 kmn päähän jonnekkin murjuun kitumaan viikoksi? Ja vielä vapaaehtoisesti maksaa siitä?

Vierailija
15/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle ja viikoksi vuokramökille.

Vierailija
16/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa, olipa jo kesä! Oikein odotan pääsyä taas mökille ja veden äärelle. Ei mitään mukavuuksia, mutta juuri siksi.

Vierailija
17/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaatimaton mökki, mutta mökki kuitenkin. On kiva iltaisin käydä uimassa ja grillaamasta. Sitten on sukulaisten mökkejä eri puolilla Suomea, siellä tulee kyläiltyä / oltua monta viikkoa joka kesä.

Odotan kovasti jo mökkikautta!

Vierailija
18/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, vaikka todennäköisesti appivanhemmat mökilleen kutsuvatkin. Olen maalta kotoisin, lapsuudessa sai "mökkeillä" kotona ihan tarpeeksi. Mieluummin menen telttailemaan.

Vierailija
19/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mökkivihaaja näköjään alapeukuttaa täällä toisten ilolle.

Vierailija
20/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mennään! Mun vanhempien mökki 350km päässä pääkaupunkiseudulta. Käymme siellä ympäri vuoden, talviasuttava on. Lisäksi suunnitellaan viikon mökkireissua Lappiin, pitäis alkaa etsimään vuokramökkiä😊 Rakastan mökkeilyä!