Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikeasti miehiä...

Vierailija
06.04.2013 |

jotka eivät osaa laittaa ruokaa tai pestä pyykkiä? ei vitsi, kuolisin kyllä häpeään jos itsellä olisi sellainen mies...huh huh.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 00:38"]

Itse en anna vaimoni silittää vaatteitani, ja ruoanlaittovälineeni (valurautapannut, veitset) haluan myös huoltaa itse. Ei vaimo mikään kädetön ole, mutta itse tehden saa sellaista jälkeä kuin haluaa, eikä tule riitoja. Ne yleiset kotityöt, joita kumpikin vihaa, hoitaa palkattu apu, muuten jaetaan sen mukaan, mikä kumpaakin ärsyttää vähemmän. 

Tummia ja vaaleita pyykkejä ei muuten yleisesti ottaen tarvitse pestä erikseen. Lajittelu värin, pesulämpötilan, ohjelman ja ties minkä mukaan on samanlaista marttahapatusta kuin korppujauhojen ja muiden jatkeaineiden sotkeminen jauhelihapihviin. Farkut, uudet vaatteet ja muut väriä päästävät pyykätään meillä erikseen, ja liinavaatteet ja pyyhkeet saavat pitkän ohjelman aina lakananvaihtopäivinä. Muuten kaikki saavat mennä samaan koneeseen, perään villalle tarkoitettua hellävaraista pesuainetta ja lyhyt ohjelma 40 asteessa. Puhdasta tulee, ja kaikki vaatteet säilyttävät värinsä ja muotonsa. Miksi monimutkaistaa yksinkertaista asiaa?

[/quote]

Nooh, kyllä sitä pyykkiä vähän tarvii lajitella. Meillä on muutamat valkoiset muuttuneet vaaleanpunaisiksi, kuin perheen varttuva nuoriso on opetellut omatoimisesti pyykkäämisen alkeita.

Vierailija
22/26 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa naisystäväni, sittemmin puolisoni, ei  osannut mitään. Hänet oli tietoisesti kasvatettu  jäämään kotiin äidin hoidettavaksi. Opetin hänelle kotityöt aivan alkeista alkaen. Ja nyt noin 20 vuoden jälkeen hän on taitava  kaikessa. Kotityöt meillä menevät melko lailla tasan, kun on kaksi osaavaa tekijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 02:20"]

Ihan näin miehenä kysyn, että miksi miehen pitää osata naisen töitä? Osaatteko te tehdä mitään miesten töitä vai onko tää taas niitä asioita, joka toimii vain toiseen suuntaan?

[/quote]

Kyllä meillä tehdää kotitöitä aika pitkälti yhdessä. Toki jonkinlaista "erikoistumista" on tapahtunut. Tiskit ja pyykinpesu menee melko tarkasti 50-50, mutta pyykin viikkaus on vaimon hommaa, tietysti se onnistuu minultakin, mutta joku paita on sitten "väärin" taitetu. Vaimo järjestelee siivotessa paikat ja minä imuroin. Lumityöt ja nurmenleikkoon pääsääntöisesti minun hommaa, mutta luonnistuu tarvittaes myös vaimolta.

Mutta tiedän että itseäni vanhemmissa ikäryhmissä on paljon miehiä jotka eivät osaa tehdä ruokaa tai pestä pyykkiä.

t.Mies+40v

Vierailija
24/26 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä perheessä kotityöt jaetaan. Miehelle kuuluvat kaikki likaiset, raskaat, kurjat ja jopa vaaralliset työt. Loput jaetaan tasan. Ja sitten nainen narisee av-palstalla, että ku ei se niinku tee siis niinku mitää.

Vierailija
25/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, jopa yh-isiä, jotka eivät piittaa opetella.

Vierailija
26/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,en usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi