Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain kilttinaiselta, joka otti juuri pannarin uunista

Vierailija
23.03.2019 |

Minulla kilttinaisella on yksinäinen lauantai. Kysykää mitä vaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa haluaisit jakaa sen pannarin? Kuka on unelmiesi mies? Perustelut.

Hyvän ystävän tai luotettavan kumppanin kanssa. Unelmieni mies olisi luotettava, lämmin ja maanläheinen. Ei olisi joka viikonloppu poikien kanssa kaljoittelemassa vaan viihtyisi kanssani vaikka eräilemässä. 

Kerro lisää lämpöisyydestä ja maanläheisyydestä. Kerro. Kerro taas.

Vierailija
42/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdettäis treffeille niin mitä haluaisit tehdä?

(jos sattusin nyt tulemaan luoksesi kylään, niin pitäisitkö sopimattomana jos mukanani olisi rasiallinen mansikoita?)

Näkisin mieluiten vaikka puistossa ja ilahtuisin paljon niistä mansikoista. Itse toisin varmaan jotkut pienet leivokset. 

Pitäisitkö sopimattomana, jos mukanani olisi vain lusikallinen?

t. Ruostekettu.

Lusikallinen mansikoita? Yleensä ne on ihan rasioissa. 

Tämä oli vain ristiviittaus erääseen toiseen älyttömään ketjuun. Kerron jos avaat illalla oven etkä pakota minua menemään metsään.

Tervetuloa. 

Onnittelen, sait jauhot suuhuni. Älä suutu, jos en ehdi tänään, välimatkaa on tod. näk. erinäisiä tuhansia kilometrejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että kalastelet täällä tuntemattomilta huomiota pannarillasi.

Vierailija
44/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ystävän tai luotettavan kumppanin kanssa. Unelmieni mies olisi luotettava, lämmin ja maanläheinen. Ei olisi joka viikonloppu poikien kanssa kaljoittelemassa vaan viihtyisi kanssani vaikka eräilemässä. 

Lämmin: Kiinnostaa oikeasti molempien hyvinvointi, eikä vaan omansa. Empaattinen eli häneltä saa myös henkistä lohtua tarvittaessa. Osaa ajatella asioita myös muiden näkökulmasta. Ei ole heti tuomitsemassa ihmistä jolla menee huonosti.

Maanläheinen: Pintaliitäjät eivät kiinnosta. Lähtee mieluiten sinne metsään kuin puku päällä jonnekin hienostobaariin. Ei välitä vaikka auto ei ole uusi ja hieno. Ei yöki mun kirppisvaatteille ja tavaroille. Tykkää kaltaisestani naisesta, jolla ei ole ripsipidennyksiä, kiloa pakkelia, muotivaatteita ja silikonia ja täyteaineita ympäri kehoaan. 

Vierailija
45/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne kotikaupunkini joen rannalle.

Soutelen luoksesi puuveneelläni.

Tervattu puuvene on ihana. Souda vaan. 

Vierailija
46/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soutaisin sinun luoksesi tänään ja päätyisimme pannarien jälkeen sänkyyn.

Antaisitko minun nuolla sinun ihanaa suklaareikääsi?

Vierailija
47/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmin: Kiinnostaa oikeasti molempien hyvinvointi, eikä vaan omansa. Empaattinen eli häneltä saa myös henkistä lohtua tarvittaessa. Osaa ajatella asioita myös muiden näkökulmasta. Ei ole heti tuomitsemassa ihmistä jolla menee huonosti.

Maanläheinen: Pintaliitäjät eivät kiinnosta. Lähtee mieluiten sinne metsään kuin puku päällä jonnekin hienostobaariin. Ei välitä vaikka auto ei ole uusi ja hieno. Ei yöki mun kirppisvaatteille ja tavaroille. Tykkää kaltaisestani naisesta, jolla ei ole ripsipidennyksiä, kiloa pakkelia, muotivaatteita ja silikonia ja täyteaineita ympäri kehoaan. 

Siinäpä Kilttis meikän makuun. Huvittaisi viedä tuollainen kiusoittelija prismaan.

Kirjastoihin ja retkille

Vierailija
48/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta kiltin?

Leivon, teen käsitöitä ja liikun luonnossa. En ole bailaamassa tai juomassa viiniä trendiravintolassa. En postaa selfieitä Instaan. Olen harrastanut seksiä ainoastaan yhden miehen kanssa, joka oli silloinen kumppanini. Nyt olen ollut vuosia yksin.

Miten (asiallisten) selfieiden postaaminen someen tekee ihmisestä tuhman?

eri

Vierailija
49/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta kiltin?

Leivon, teen käsitöitä ja liikun luonnossa. En ole bailaamassa tai juomassa viiniä trendiravintolassa. En postaa selfieitä Instaan. Olen harrastanut seksiä ainoastaan yhden miehen kanssa, joka oli silloinen kumppanini. Nyt olen ollut vuosia yksin.

Miten (asiallisten) selfieiden postaaminen someen tekee ihmisestä tuhman?

eri

Miksi ihmiset postaa nettiin kuviaan omasta naamastaan? Ymmärrän profiilikuvan, mutta selfiet eivät ole mirään muuta kuin kommenttien kaipaamista ulkonäöstään. Sitä tämä ulkonäkökeskeinen yhteiskunta teettää. 

Vierailija
50/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?