Jos näet kaupassa läskin ostamassa kondomeja
Kommentit (10)
Menes nyt teini muille sivustoille:). Äiti käskee... Ihan kondomi, iiiik, mikä se on....
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:10"]
Menes nyt teini muille sivustoille:). Äiti käskee... Ihan kondomi, iiiik, mikä se on....
[/quote]
Pointtina ei ollut kondomi, vaan se että läski ostaa niitä. Opettele lukemaan.
Yritän suhtautua mahdollisimman neutraalisti ja olla purskahtamatta nauruun. Eihän hän todennäköisesti niitä itselleen osta, vaan jollekin hoikalle kaverille.
Jaa a, varmaan eka ajatus on se, että ainniin, minunkin täytyy ostaa kortsuja.
Varmaan kajauttaisin kovaan ääneen ihan spontaanisti, että "ei noi kyllä voi olla sulle, kun sä oot tollanen läski, kenelle niitä oot ostamassa????? Ei läskit voi harrastaa seksiä!!!!!"
Samalla tavalla suhtautuisin ikäneitoon, joka ostaa terveyssiteitä. Hänen kohdallaan huutaisin, että "mitä sä vanha ämmä siteitä ostat, ei sulla VOI enää tulla kuukautiset!"
Samoin raskaustestin ostajalle: "voi perkele mikä horo, ootko menny antamaan jollekin niin et oot ny pamahtanu paksuks????"
Hih...se läski olisin varmaan minä itse ;)
Olisin onnellinen, että muistin ostaa koska illalla sitten läski lätiseeeeee....ooooooo!
oon muuten sitä mieltä että kun on vähän enemmän luiden ympärillä kiinni pideltävää niin seksikin on aika paljon mehevämpää. ai niin, mut mähän oon mies ;)
Varmaan hiljaa itsekseni lausuisin raamatunlauseita ja siunailisin haureuden harjoittajia. Samalla omaa sädekehää kiillottaen ja laminoitua bmi taulukkoa taskussa piilotellen.
Kuinka meitä ,joiden painoindeksi alkaa kolmosella, aina pilkataan seksistä ja sen puutteesta Pidättekö te täydellisen vartalon omaavat rasvattomat "luuviulut"meitä jotenkin uhkana omille suhteillenne, jospa se mies joskus haluaisikin keihästää aitoa "rämemajavaa"sen iänikuisen posliinin sijaan.
...ja ap:n ikä on 15v?