Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rangaistuksena yökyläily peruuntuu?

Vierailija
18.04.2013 |

Mun poikani Patricjuhani (nimi muutettu) on suunnitellut kaverinsa Tapiogabrielin kanssa, että mun poikani menee kaverille yöksi huomenna koulusta suoraan, Tapiogabrielin äiti itseasiassa kutsu.. Tänään Tapiogabrielin äiti laittoi kuitenkin viestin, että Tapiogabriel on ollut niin tuhma, että on saamassa kotiarestia huonon käytöksen takia ja että viestittää myöhemmin, voiko Patricjuhani tullakaan.

Hmm.. no nyt meidän Patricjuhani on pakkaamassa yökamppeitaan koulureppuun huomista varten. Pitääkö MUN nyt mankua, että saako meidän Patricjuhani nyt tulla vai ei..

ja mitä ihmettä tuo nyt on, jos on kotiarestia niin on kotiarestia ts. ei lähdetä kotoa minnekään, mutta eikö kaverikaan saa tulla vaikka on aiemmin kutsuttu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovittu yökyläily puolin ja toisin peruntuu jos oma lapsi on sössinyt. EI myöskään vierailuja.

Vierailija
2/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yokylailyn peruminen on liian kova rangaistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikääs jotain kivaa tekemistä PatricJuhanin kanssa, ettei hänkin joudu kärsijäksi. Kun emme tiedä mitä tuhmaa Tapiogabriel on tehnyt, emme voi tietää onko liian kova rangaistus vai ei. 

Vierailija
4/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on vähän outoa, että munkin lasta rangaistaan kaverin sössimisestä. Eri asia jos olisivat olleet yhdessä pahanteossa. 

Vierailija
5/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 20:30"]

No mun mielestä on vähän outoa, että munkin lasta rangaistaan kaverin sössimisestä. Eri asia jos olisivat olleet yhdessä pahanteossa. 

[/quote]

Minä tuossa kakkosena vastasin, että yökyläilyt peruuntuisi. Lapsemme tietää tämän varsin hyvin. Jos ei osaa olla ihmisiksi niin sillä on seurauksensa. Tämmöistä on elämään haastavan erkkalapsen kanssa. Jos ei pysty olemaan saamatta raivaria, joka pahimmillaan johtaa kiinnipitoon niin sillä on seuraukset.

Vierailija
6/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö olet jos noin ajattelet. Ei ole ihme jos sinulla menee vielä välit tapiogabrielin äidin kanssa ja jää kyläilyt kokonaan.

Vierailija
7/7 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutit vain oman lapsesi nimen etkä kaverin? Aika ilkeää ottaen huomioon ettei suomessa montaa Tapiogabrielia ole.=(