Onko muita, joilla tavoitteena laihtua seuraavan kuukauden aikana vähintään 6kg
Kommentit (6)
5 kg tiputin jo alkuvuonna, sitten jäi junnaamaan paikoilleen kilot ja enkä hirveesti ehtinyt kuntoileen (jäi salikorttikin käyttämättä) ja nyt pitäisi myös ottaa tuo loppurutistus ennen kesää ja tyytyväinen olisin jos saisin pois 3-4 kg, mutta vähän epäilen......
Juu. Tänään aloitin nutraamaan taas vaihteeksi. Tavoitteessani olin jo joulukuussa, mutta muutama kilo hiipinyt takaisin. Normaalipainon sisällä silti yhä ja tästä jatketaan.
Mulla tavoitteena 5 kiloa seuraavan 7 viikon aikana.
Tähänkö tämä keskustelu nyt loppui? :(
Miten aiotte päästä tavoitteeseenne?
Mulla on tavoitteena 10 kiloa, vaikka tiedän etten onnistu siinä. Asetan tavoitteet yläkanttiin, niin sitten painan täysillä.
Olen miettinyt, että miten saisin laihdutettua mahdollisimman paljon ja mulla se valitettavasti tarkoittaa sitä, että syömiset minimiin ja liikunta maksimiin.
Olen ajatellut, että teen vähintään tunnin rivakkaan lenkin koiran kanssa. Juoksumattoa kotona niin kovaa kuin kunto kestää ( ei siis kovin kovaa treeniä) ja sitten meillä on vielä York-kuntoilulaite, jossa teen erilaisia ylävartaloharjoituksia. Mulla on kaikenlaisia pieniä kuntoilulaitteita, kuten hulahula-vanne ja niillä ajattelin tehdä mahdollisimman usein. Toivoin äitienpäivälahjaksi kahvakuulaa ja sille haen netistä jonkun treenin.
Näin keväällä tuohon voi vielä lisätä pihatyöt. Kaikista parhaiten laihtuisin, kun kävisin päivittäin kuntosalilla kovissa treeneissä (esim. spinning), mutta se ei ole nyt mahdollista, joten täytyy kotikonstein yrittää kaikkensa.
mulle riittäis 4kg ja olisin ihan tyytyväinen. Sitten vois sen viimeset 2kg antaa pudota omalla ajallaan.