Kelle muulle on tullut oikea yllätys että tuttu ihminen onkin homo?
Mulle tuli aivan puun takaa,kun eräs tuttu mies joka asui naisen kanssa yhdessä vielä 10 vuotta sitten ja on suudellutkin mua,niin paljastui neljä vuotta sitten homoksi.Oli kyllä kova pudotus todellisuuteen kun olin häneen vähän ihastunut.Ei siinä mitään.Aikamoinen yllätys.
Kommentit (6)
Mulle tuli yllätyksenä, että serkkuni ei ole homo. Se on jotenkin pikkupojasta lähtien ollut niin stereotypisen homon oloinen. On seurustellut aina naisten kanssa ja vaikuttaa olevan ihan tosissaan ihastunut aina silloin kun on ihastunut johonkin naiseen.
Mulla ei ole serkkuja.Olen ainut lapsi.Mutta tosiaan tuo mies on aivan ihana ja tosi sääli homma.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:39"]
Mulla ei ole serkkuja.Olen ainut lapsi.Mutta tosiaan tuo mies on aivan ihana ja tosi sääli homma.
[/quote]
voi miten surullista.
Kyllä, ihastukseni, joka usein vieläpä heitti kaikkea homoläppää siitä miten homot ovat niin neitimäisiä jne.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:56"]
Kyllä, ihastukseni, joka usein vieläpä heitti kaikkea homoläppää siitä miten homot ovat niin neitimäisiä jne.
[/quote]
Varmaan ollut niin syvällä kaapissa, että heittänyt hämäykseksi tuollaista läppää. Ettei kukaan vain arvaisi...
No ei mulla ole ketään tuttua joka olis homo.
Tiedän yhden tyypin joka on bi, mutta epäilin sitä hänen kohdallaan jo nuorena.