Mulla oli kuumetta 38,4 ja mies täysi paska!
Ei suostunut menemään koiran kanssa iltalenkille, koska ei ollut hänen vuoro! Yhdessä tuumin ollaan koira hankittu 4 vuotta sitten ja kyllä jaksaa paijata ja lässyttää, mutta tätä ei voinut sitten tehdä.
No ei auttanut muu kuin minä sitten vedin vaatteet niskaani ja palelemaan lyhyelle lenkille ja äijä makaa sohvalla ja naureskelee jotain ohjelmaa.
Mä en tajua mikä tohon mieheen menee kun mussa näkyy jotain heikkouksia. Esim itkeminen ärsyttää sitä suunnattomasti. Ei mitään mahkuja että tulis lohduttamaan ja nyt kipeänä ollessani nälvii jatkuvasti että "älä nyt esitä siinä, sä mitään kipeä ole" samalla kun yskin puolkuolleena keuhkojani pihalle ja kuumemittari näyttää tähtitieteellisiä lukuja.
Mutta kun olen terve ja kaikki muutenkin ok, niin se on ihan erilainen mua kohtaan. Ulkoiluttaa koiran jopa "minun vuorollani".
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 15:45"]
Kyllä taas kerran ihmettelen, miksi joku ottaa itselleen koiran riesaksi.
[/quote] Ja mä ihmettelen sitä, ketä sut on ottanu riesakses.
Hyi kauhee mikä mies :o Millasia miehiä te oikein puolisoiksenne hyväksytte? Olen itsekin tällä hetkellä kuumeessa ja on AUTOMAATTISTA, että mies hoitaa kaiken (koirat, kaupassa käynnin, ruoan laittamisen...)
Tosin, mies hoitaa koirat muutenkin :)
Olen pahoillani, että sulla on tollanen "mies" :(
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:37"]
Ei ole ensimmäinen kerta kun kuulen miehistä, joiden on vaikea kohdata "heikkoutta". Mikähän siinäkin on taustalla. Mutta tosi törkeää käytöstä mieheltäsi joka tapauksessa. Luulisi että ihan sitä kuumemittaria katsomalla näkee että et esitä.
[/quote]
Siis mikä tuommoisia miehiä vaivaa? Ihan päinvastainen reaktio pitäisi syntyä miehessä jos nainen on kipeä. Kun minä olen itkuinen tai flunssassa tai vähän pahemmin kipeä, ilman mitään erillistä pyyntöä, mies ryntää sängyn viereen kuuman mehun, hedelmien ja viltin kanssa, hieroo jalkoja ja silittää ja suukottaa uneen. Hänessä herää aina erittäin kova suojeluvietti kun minussa ilmenee heikkous. Vaikkei muuten kohtele minua turhan hellästi tai ajattele minua mitenkään suojeltavana tai heikkona (käydään usein yhdessä nyrkkeilemässä :D ) Sitten kun hän on kipeänä, olen minä yhtälailla karhuemona hänelle. Teetä, hunajaa ja pusuja. Tälläistä sen mielestäni aina pitäisi parisuhteessa olla. Kun toinen on kipeä tai heikkona, on häntä suojeltava ja hellittävä ja autettava.
Hyi mitä miehiä teillä on ! En katsois kertaakaan noin huonoa käytöstä ja välinpitämättömyyttä
Olisi mielenkiintoista kuulla miehen tarina. Tunnen tasan yhden miehen, joka toimi tuolla tavalla ja oli silloin jo pahasti kyllästynyt puolisoonsa. Kaikki puolisossa ärsytti ja erosivat siitä aika pian. Nyt on ollut 10 vuotta ihan hyvä aviomies toisessa suhteessa.
Meillä on toisinpäin: mua ärsyttää miehen sairastaminen aivan tolkuttomasti. En voi sille mitään, yritän koko ajan muuttua paremmaksi ihmiseksi sillä saralla :(