Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli kuumetta 38,4 ja mies täysi paska!

Vierailija
06.04.2013 |

Ei suostunut menemään koiran kanssa iltalenkille, koska ei ollut hänen vuoro! Yhdessä tuumin ollaan koira hankittu 4 vuotta sitten ja kyllä jaksaa paijata ja lässyttää, mutta tätä ei voinut sitten tehdä.

No ei auttanut muu kuin minä sitten vedin vaatteet niskaani ja palelemaan lyhyelle lenkille ja äijä makaa sohvalla ja naureskelee jotain ohjelmaa.

Mä en tajua mikä tohon mieheen menee kun mussa näkyy jotain heikkouksia. Esim itkeminen ärsyttää sitä suunnattomasti. Ei mitään mahkuja että tulis lohduttamaan ja nyt kipeänä ollessani nälvii jatkuvasti että "älä nyt esitä siinä, sä mitään kipeä ole" samalla kun yskin puolkuolleena keuhkojani pihalle ja kuumemittari näyttää tähtitieteellisiä lukuja.

Mutta kun olen terve ja kaikki muutenkin ok, niin se on ihan erilainen mua kohtaan. Ulkoiluttaa koiran jopa "minun vuorollani".

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi aina ampua EVVK.....

Vierailija
2/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks tuollaisen ukonkin ampua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä soffalla voi maata ja naureskella kun sinä nyt sitten kuitenkin menit sen koiran kanssa ulos!

Olisit törkännyt koiran ukon viereen ja itse olisit mennyt makkariin sänkyyn peiton alle ja OVI KIINNI.

Ennemmin tai myöhemmin ukko olisi sen koiran hoitanut tai sitten siivonnut kuset ja paskat lattialta...niih.

Vierailija
4/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja..ja tuo sun marttyyriasenne ei ainakana paranna asiaa.. ette kai ole ehtineet lisääntyä?

Vierailija
5/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:30"]

Voiks tuollaisen ukonkin ampua?

[/quote]

Se on suositeltavaa.

Vierailija
6/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen kerta kun kuulen miehistä, joiden on vaikea kohdata "heikkoutta". Mikähän siinäkin on taustalla. Mutta tosi törkeää käytöstä mieheltäsi joka tapauksessa. Luulisi että ihan sitä kuumemittaria katsomalla näkee että et esitä. 

Vierailija
7/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:36"]

Voi luoja..ja tuo sun marttyyriasenne ei ainakana paranna asiaa.. ette kai ole ehtineet lisääntyä?

[/quote

Ja kohta joku valopää sanoo ap:lle. että 38,4 kuumetta ei ole oikea kuume ja pinnari ja lusmu olet jos töihin et mene. 

Vierailija
8/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen, että toivottavasti miehesi ei säätele tunneilmapiiriä teillä laajemminkin. Itse saisin kunnon raivarit tietoisesta vähättelystä, mutta ei ole ollut tarvetta tähän asti. Miehesi ei vaikuta kovin kiltiltä ihmiseltä.

Vierailija
9/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaiset miehet on niitä jotka jättää vakavasti sairastuneen vaimon.

En missään nimessä perustaisi perhettä tuollaisen kanssa, liian riskialtista. Ei ne yleensä kestä lastenkaan sairauksia.

Vierailija
10/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on paska, mutta sinähän just teit tyhjäksi omat puheesi sairaana olemisesta kun lähdit kuitenkin viemään koran ulos?!!!!! Et ollut tarpeeksi sairas ja mies sen todisti kun sai sinut menemään lenkille.

Tuohan on ihan järjetöntä käytöstä sekä mieheltä että sinulta, menkää nyt heti etsimään joku terapeutti!!!! Jos ei voi toiseen luottaa sairaana, niin milloin sitten voi?

Vierailija
11/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Jos ei vielä ole, mieti millaista on sairastaa kun on ne lapset siinä.

Mulla oli aikoinaan samankaltainen tilanne. Olin kuumeessa/flunssassa ja lisäksi mahatautikin vielä, kaks leikkiikäistä lasta hoidettavana. Mies lähti (töitten jälkeen), ensin kuntosalille ja sen jälkeen kävi vielä hiihtämässä. Nyt oli kuulemma hyvä aika harrastaa, kun ei  oo mitään muuta sunniteltu tälle illalle. Mies itse on sitten niiiin kipee, niiin kipee, jos ilmenee vähänkään nuhaa tmv.

Exästä tässä kertoilen....

Vierailija
12/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:48"]

No mies on paska, mutta sinähän just teit tyhjäksi omat puheesi sairaana olemisesta kun lähdit kuitenkin viemään koran ulos?!!!!! Et ollut tarpeeksi sairas ja mies sen todisti kun sai sinut menemään lenkille.

Tuohan on ihan järjetöntä käytöstä sekä mieheltä että sinulta, menkää nyt heti etsimään joku terapeutti!!!! Jos ei voi toiseen luottaa sairaana, niin milloin sitten voi?

[/quote]

No mulla ei vaan ollut sydäntä antaa koiran siinä pidätellä hätäänsä siksi, että meissä ihmisissä mättää. Se ei ole eläimen vika eikä se ymmärrä, että ihmiset ne siinä käy nyt valtatistelua ja koiran tarvitsee odotella ratkaisua. Pääsin varmasti helpommalla kun vein itse koiran pissalle ja sain mielenrauhan.

AP

Vierailija
13/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jäänyt henkisesti pikkulapsen asteelle eikä kestä sitä turvatonta oloa kun hänen pitäisi olla aikuinen ja huolehtia sairaasta kumppanista. Älä missään nimessä hanki lapsia tuollaisen kanssa, asiat eivät ainakaan tästä parane.

Terapiaan tai miies vaihtoon.

Vierailija
14/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä riittää. Mun mies ei ole vienyt koiria ulos koko talvena. Pelkää kuulemma liukastuvansa. Nyt kun jäät alkaa olla sulaneet, niin hän odottaa että kadut lakaistaan ja kuivuvat. Ei ole vienyt vaikka olen ollut sairas. Tässä erään kerran se ulkoilu oli työtä ja tuskaa, kun selkäni oli niin kipeä että jouduin kävelemään kaksinkerroin ;)

Vierailija
15/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilun 39 asteen kuumeessa, pakkasta -20 pihalla ja kotona 1,5v lapsi, mies töissä. Voimat oli ihan poikki enkä jaksanut alkaa pukea lasta koiran käyttämisen takia joten päästin koiran tarpeilleen rivitalon pihalle. Mies raivosi monta kuukautta siitä, kun oli yhdet kakat sinne tehnyt ja piha pilalla sen takia (terveenä hain kakat pussiin). Käytin itse koiran illalla pihalla. en kuulemma ollut oikeasti kipeä, kun en yskinyt eikä ollut kunnon flunssaa, vain kuumetta.

Vieläkin ottaa päähän, kuinka paska joku voi olla. Sitä odotellessa, kun olen seuraavan kerran kipeänä. :(

Vierailija
16/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käyttäytyvät miehet ovat oikeasti terapian tarpeessa.

Ennen lasten hankkimista kannattaa siis testata miehen "sairas kumppani" -kestävyys samoin kuin se, heittäytyykö hän täysin passattavaksi itse pikkuvaivojen takia. Ei ole herkkua olla perheen ainoa aikuinen!

Vierailija
17/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies ruotuun tai vaihtoon, eihän tuollaisella mitään tee.

Vierailija
18/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma voi olla siinä, että mies syystä tai toisesta kieltää oman heikkoutensa. Koska hän ei koskaan "saa" olla heikko, hän ei hyväksy sitä muiltakaan. Ainakin tähän olen itse törmännyt niin miesten kuin naistenkin kohdalla. Tosin tämä teoriahan romuttuu heti sillä jos sama tyyppi kuitenkin suostuu olemaan heikko passattava ollessaan itse kipeä.

Vierailija
19/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas kerran ihmettelen, miksi joku ottaa itselleen koiran riesaksi.

Vierailija
20/26 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri minullakin tuollainen mies. Muuten ihana mutta jos olen sairas tai muuten tosi heikoilla niin mies on täysin v ä l i n p i t ä m ä t ö n. Kakkosraskauden raskauspahoinvointiin en saanut mitään sympatiaa, en sen päättymiseen keskenmenoon, kun olin yli38 c kuumeessa mies ei suosutunut olla menemättä jääkiekko-ottelua katsomaan, vaan jätti mut lasten kanssa yksin kotiin,,, esimerkkejä on lukemattomia. Olen joskus miettinyt, että jos sairastuisin syöpään niin se olisi varmaan meidän suhteen loppu. Olen aina ihmetellyt, mistä tämä kumpuaa, koska mies on muutoin tosi empaattinen. Hän ei vain pysty olemaan sitä silloin kun olen sairaana ---

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi