Voiko vauvan viedä luennolle?
Voiko mielestänne hiljaisen, vaunuissa nukkuvan vauvan kanssa mennä luennolle yliopistolle? Tuleeko pahoja katseita, voiko luennoitsija kieltää tulemasta?
Kommentit (29)
Toivottavasti joku abortin opiskelujen vuoksi tehnyt huomaa että toisinkin olisi voinut valita
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:53"]
Toivottavasti joku abortin opiskelujen vuoksi tehnyt huomaa että toisinkin olisi voinut valita
[/quote]
toki, en kannata aborttia. mutta silti, lapset hoidetaan kotona tai viedään päivähoitoon. ei yliopistolle tai töihin. jos ei voi hoitaa itse kotona tai viedä hoitoon, adoptio on paras ratkaisu. yliopisto ei ole vauvojen hoitoon.....osa yrittää ihan tosissaan saada tutkinnon...
Minusta voi viedä, jos vauva on ihan pieni ja nukkuu. Jos vauva herää, on poistuttava. Mihinkään oppitunneille en vauvaa veisi. Jollain opiskelijalla oli isompi, leikkivä vauva mukana tunneilla, eikä kukaan oppinut niillä tunneilla varmasti mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:05"]
Kyllä ainakin oikiksessa ois katsottu kieroon jos vauvan kans olisit hiippaillut luennolle.
[/quote]
Mä olen nähnyt oikiksen luennoilla vauvoja. En huomannut kenenkään katsoneen kieroon, eikä itseänikään haitannut vaunuissaan nukkuva vauva.
En kyllä usko, että se niistä luennoista mitään irti saa.
Onpas yllättävän negatiivista kommenttia tullut. Itse olen istunut useammalla luennolla, jolla on ollut vauva vaunuissa salin takaosassa. Joskus vauva on nukkunut koko luennon, joskus herännyt ja alkanut kitistä, jolloin äiti on poistunut joko hyssyttelemään hetkeksi ulkopuolelle, tai sitten kokonaan, jos vauva ei ole rauhoittunut. Kertaakaan ei ole vielä päässyt häiritsemään, ja minä kun luulin etten ole lainkaan lapsirakas, päinvastoin. :D Ei se tietysti mikään kestävä ratkaisu ole äidin omankaan opiskelun kannalta, mutta hätäratkaisuna on ihan ok.
33- vuotiaana vein kuopuksen yhteen seminaariin Helsingissä.Tästä aikaa lähemmäs 20 vuotta.Rintarepussa tyttö hytkyi tyytyväisenä koko seminaarin ajan.Ikää oli alle puoli vuotta.On syntynyt talvella.
27 vastaa olin siis jo valmis lääkäri silloin ja tein lisurijuttuja ja vauva oli mukana.Samalla vilautin lasta opiskelukavereille.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:27"]
Minkä alan luennoilla olette nähneet vauvoja mukana? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[/quote]
Valtiotiede, kasvatustiede, ravitsemustiede.