Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvan viedä luennolle?

Vierailija
06.04.2013 |

Voiko mielestänne hiljaisen, vaunuissa nukkuvan vauvan kanssa mennä luennolle yliopistolle? Tuleeko pahoja katseita, voiko luennoitsija kieltää tulemasta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:27"]

Minkä alan luennoilla olette nähneet vauvoja mukana? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

[/quote]

Valtiotiede, kasvatustiede, ravitsemustiede.

Vierailija
22/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku abortin opiskelujen vuoksi tehnyt huomaa että toisinkin olisi voinut valita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:53"]

Toivottavasti joku abortin opiskelujen vuoksi tehnyt huomaa että toisinkin olisi voinut valita

[/quote]

toki, en kannata aborttia. mutta silti, lapset hoidetaan kotona tai viedään päivähoitoon. ei yliopistolle tai töihin. jos ei voi hoitaa itse kotona tai viedä hoitoon, adoptio on paras ratkaisu. yliopisto ei ole vauvojen hoitoon.....osa yrittää ihan tosissaan saada tutkinnon...

Vierailija
24/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi viedä, jos vauva on ihan pieni ja nukkuu. Jos vauva herää, on poistuttava. Mihinkään oppitunneille en vauvaa veisi. Jollain opiskelijalla oli isompi, leikkivä vauva mukana tunneilla, eikä kukaan oppinut niillä tunneilla varmasti mitään.

Vierailija
25/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:05"]

Kyllä ainakin oikiksessa ois katsottu kieroon jos vauvan kans olisit hiippaillut luennolle.

[/quote]

Mä olen nähnyt oikiksen luennoilla vauvoja. En huomannut kenenkään katsoneen kieroon, eikä itseänikään haitannut vaunuissaan nukkuva vauva. 

Vierailija
26/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että se niistä luennoista mitään irti saa.

Vierailija
27/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas yllättävän negatiivista kommenttia tullut. Itse olen istunut useammalla luennolla, jolla on ollut vauva vaunuissa salin takaosassa. Joskus vauva on nukkunut koko luennon, joskus herännyt ja alkanut kitistä, jolloin äiti on poistunut joko hyssyttelemään hetkeksi ulkopuolelle, tai sitten kokonaan, jos vauva ei ole rauhoittunut. Kertaakaan ei ole vielä päässyt häiritsemään, ja minä kun luulin etten ole lainkaan lapsirakas, päinvastoin. :D Ei se tietysti mikään kestävä ratkaisu ole äidin omankaan opiskelun kannalta, mutta hätäratkaisuna on ihan ok. 

Vierailija
28/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33- vuotiaana vein kuopuksen yhteen seminaariin Helsingissä.Tästä aikaa lähemmäs 20 vuotta.Rintarepussa tyttö hytkyi tyytyväisenä koko seminaarin ajan.Ikää oli alle puoli vuotta.On syntynyt talvella.

Vierailija
29/29 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vastaa olin siis jo valmis lääkäri silloin ja tein lisurijuttuja ja vauva oli mukana.Samalla vilautin lasta opiskelukavereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi