Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ekalla kerralla??

Vierailija
23.03.2019 |

Mulla on tänään treffit. Tyypin kanssa ollaan nyt kirjoteltu kuukauden verran. On todella komea ja puoleensavetävä mies. JOS haluaisin seksiä heti ekalla kerralla, niin miten sen ilmaisen? Tai kertokaa kokemuksia, miten se teillä meni, kumpi teki alotteen, keskustelitteko asiasta jo aiemmin?? APua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli seksiä ekalla kerralla mieheni kanssa. Ei oltu kirjoteltu kovinkaan kauaa tinderissä. Mies tuli mun luo, syötiin ja juttu luisti. Sohvalla sitten tilanne eteni, ihan pikkuhiljaa. Loppujen lopuksi oli pakko siirtyä makuuhuoneen puolelle. Oli meillä seksistä puhetta ennen tapaamista ja molemmat halusi sitä.

Vierailija
2/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä 'eka kerta' on kyseessä - eka kerta kun tapaatte? Eli miten tiedät että on komea ja puoleensavetävä?

Vai onko tämä siis sinulle täysin eka kerta seksiä yleensä? Meinaan vaan, kun kyselet miten ilmaista halukkuus.

Eli jos vähän avaat enemmän, saattaa tulla parempia vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmekymppinen nainen, joten ei ole eka kertaa seksissä kyse. Mutta ekan kerran tapaan tämän miehen, johon olen kovasti ihastunut viestiemme perusteella, kuvista päätellen on erittäin puoleensavetävä! Ollaan soiteltu myös kerran ja juttu kulkee.

Mutta kuten varmaan meitä kaikkia, niin eka tapaaminen jännittää ihan huolella.. Ja pelottaa, miten kaikki sujuu.

Vierailija
4/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoitella noin kauaa. Olisitte nähneet vaikka kahvilla eka aika nopeestikin.

Vierailija
5/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ei kannata kirjoitella noin kauaa. Olisitte nähneet vaikka kahvilla eka aika nopeestikin.

No mikä tämä kommentti nyt oikeen on? Meillä on sen verran välimatkaa, että tapaaminen on suunniteltava, mutta ihan kohta hän saapuu...pitäkää peukkuja :)

Vierailija
6/8 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderideittien kanssa siis harrastetaan seksiä samointein, ei ihme että kyseisellä palvelulla on juurikin tuommoinen maine.

Vierailija
7/8 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussäännöksi voi ottaa, että jos ei tilanne "vaan etene" - eli toinen vie sitä siihen - tai itse ihan välttämättä halua, niin ei kannata harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. 

Miten sitä ehdotetaan? 

Haluuisitko tulla vielä mun luo? Hauluisitko sä (vihjaava hymy)? Alkaa vaan vähän hipelöimään ja katsoo vastaako toinen. Onhan noita tapoja. 

Vierailija
8/8 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mahdollisesti, jopa todennäköisesti hukanneet aikaanne, jos kemiat ei pelaakaan. Odotukset voi olla kovat ja sitten toisessa onkin jotain outoo / luotaantyöntävää /.

Parempi olis nähdä heti, siis ihan päivän, kahden sisällä.

Toisekseen kirjoittaessa monella on suuret jutut. Todellisuus voi olla joka suhteessa muuta.

Eli neutraali tapaaminen heti vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi