Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pilvessä ja lasten kanssa kotona. Haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
05.04.2013 |

Viesti on pakollinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:47"]

No miltä siellä pilvessä tuntuu? Mä olen kaks kertaa nuoruuden hölmöyksissäni polttanut eikä tuntunut missään. On vähän jäänyt kaiveleen, että miltä se oikein tuntuu.

[/quote]

No nyt on jo laskemaan päin, taidan kans mennä nukkuun tän teekupillisen jälkeen. Eli ei tällä hetkellä muuta kuin seesteinen fiilis. Sellanen rauhallinen, chilli. Että oli hyvä päivä. :) Suosittelen suakin kyllä kokeilemaan uudestaan. Laadukasta polttoa hommaat ja otat vaan yrtin ja itsesi vastaan sellasena kuin ne on. :)

Vierailija
22/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:24"]

Siis jos kannabiksesta kysymys niin :

Mielestäni mielummin näin, kuin lasten kanssa promillen, tai edes puolen promillen jurrissa. Mä en paheksu kannabiksen polttamista, muutamat tuttavani polttaa kannabista, ei tosin lasten siinä läsnäollessa vaan silloin tällöin iltaisin kun lapset/lapsi nukkuu. He polttavat pari piipullista ja ovat täysin kykeneviä lastenhoitoon ja päällepäin ei huomaisi että he ovat polttaneet pilveä (olen joskus itse ollut paikalla esim. katsomassa leffaa). He käyttävät alkoholia kohtuudella, toisen pariskunnan naishlö ei ole ollut humalassa sitten raskauduttuaan ja lapsen synnyttyä eli n.4v.

Fiksuja, tavallisia ihmisiä jotka käyvät töissä, harrastavat, omaavat terveelliset elintavat ja ovat kaiken lisäksi hyviä, läsnäolevia vanhempia jotka luovat lapsilleen kaikinpuolin hyvät kasvuedellytykset elämään.

[/quote]

Hyi helvetti. Miten joku viitsii kirjottaa vastuusta ja lapsista kun pössyttää huumeita lapsien nukkuessa? :( Sääli lapsia, oikeesti. Sääli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja ap ei itse muista omaa lapsuuttaan.

Anna lapsesi pois, etoo tuollaiset tunnevammaset oliot. Niin, kai sun lapset on vaan niin tyhmiä ettei ne mitään tajua.

Meinasitko joskus lopettaa käytön? Parin vuoden päästä vissiin vaan jätät väliin? Tai no miksi ihmeessä? Sun lapset kun ei mitään huomaa... Niin on viksuja ettei huomaa eroa sun ja jonkun tavallisen aikuisen välillä.

Vierailija
24/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sitä pilvee saisi... Kelpaisi itellekkin! Mielummin pilvessä lapsien kanssa kuin kännissä. ;)

Vierailija
25/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton nainen, mutta en näe tuossa mitään pahaa. En itsekään mene savuista "sekaisin", vaan tulee rento ja mukava fiilis. Luulenpa, että monelle mammalle tekisi ihan hyvää hiisata välillä, eivät lapsetkaan joutuisi kuuntelemaan äidin stressaamista kiireestä ynnä muusta. Itse tiedän myös perheellisiä ihmisiä jotka polttelevat ja lapset näissä perheissä ovat ihan fiksuja ja kaikinpuolin onnellisia. 

Taidanpa itsekin lähteä pajauttamaan :)

Vierailija
26/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton nainen, mutta en näe tuossa mitään pahaa. En itsekään mene savuista "sekaisin", vaan tulee rento ja mukava fiilis. Luulenpa, että monelle mammalle tekisi ihan hyvää hiisata välillä, eivät lapsetkaan joutuisi kuuntelemaan äidin stressaamista kiireestä ynnä muusta. Itse tiedän myös perheellisiä ihmisiä jotka polttelevat ja lapset näissä perheissä ovat ihan fiksuja ja kaikinpuolin onnellisia. 

Taidanpa itsekin lähteä pajauttamaan :)

Vierailija
27/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että useimmat ihmiset eivät vain tiedä kannabiksesta ja sen vaikutuksista, joten mieltävät sen huumeeksi joka sekoittaa pään. Enemmän olisin huolissani alkoholin käyttäjistä, se kuitenkin on liuotin. Toisille ei sovi alkoholi ja toisille ei kannabis. Sattuu vaan olemaan niin, että toinen ei ole laillista. Jos molemmat tuotteet tulisivat juuri nyt markkinoille, niin aika varmasti alkoholia katsottaisiin pahalla. Enemmän myös fyysisiä huonoja vaikutuksia. 

26