Miksi naiset yrittävät hienostella viinin juomisella?
Kommentit (24)
Juoko maanläheinen nainen sitten kaljaa myös
En hienostele. Pidän punaviinistä mutta en oikeastaan kaljasta. Joskus kuumana kesäpäivänä yksi kylmä olut on ihan ookoo.
Oon todistanu lukemattomat kerrat naisten viininjuontia, jota voisin luonnehtia kaksin käsin vetämiseksi. Hienostelusta kaukana 😃😂
Kaikki minkäänlaista alkoholia kittaavat ovat mulkvisteja, joka ainut.
Mietitkö kauankin millaisen aloituksen tekisit, sellaisen jossa ois joku ärsytysmomentti?
Naiset ei ole "rehellisiä, maanläheisiä miehiä".
Itse kyllä tunnen monta naista, jotka juo olutta hyvillä mielin. Ja miehiä jotka juo mielummin lonkeroa.
Itse en juo koska olut sattuu vatsaan ja tykkään eniten rommista ja viskistä.
Kunnon rehti miäs jua kaliaa ja rehti naine kilijua.
Punaviini aiheuttaa mulle niin kovan päänsäryn, että oksennan. Juon mieluummin viskiä, rommia, konjakkia ja lonkeroa.
N28
Itse juon viiniä koska pidän siitä. En hienostelun takia. Jos jokainen suomalainen ei vedä karjalaa niin se nyt ei tarkoita automaattisesti hienostelua. Kukin tyylillään!
Antaa nyt naisten juoda mitä haluavat,kun niillä on se pillu.
Vierailija kirjoitti:
Entä he jotka eivät kittaa vaan juovat maltillisesti lasin, kaksi tai kolme eikä enempää, käytös ja äänen volyymi yms ei sen seurauksena muutu?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuollaiset ehdottomat ihmiset on yleensä mulkvisteja. Ja tunteettomia narisijoita, jollain tavalla yksinkertaisia tai putkinäköisiä. Olen huomannut, että vaikka olisi selvinpäin näiden kanssa, niin ei se helppoa ole. Ovat jotenkin ylpeitä ja itseriittoisia, aina oikeassa. Alkoholismi on taas eri asia kuin alkoholin käyttö. Minkä tahansa asian voi vetää överiksi, veganismin, absolutismin, uskonnon yms.
mikää alkoholi ei oo hienostelua :D
Vierailija kirjoitti:
Sun kotona on sitä teetä, raamattua ja villasukkaa.
Ex oli alkkis joka ryysti kaiken alkoholin jota oli lähettyvillä, punaviinistä sai kuitenkin sanojensa mukaan järkyttävän pahan olon ja migreenin. Ostin sitten aina punkkua, että säästyis itsellekin kun en uskonut että se niin tyhmä on että hommaa migreenin tietoisesti.
Ei se tosin enää muutaman kaljan jälkeen estänyt ryystämästä munkin viiniä.
Minä pidän punaviinistä, en toki niissäkään mistä tahansa. Tarkoitus kun ei ole humaltua tai yrittää hienostella vaan arvostan laatua.
Aika usein kukaan ei edes näe kun kotona illalla nautin lasillisen, itsellenikö silloin hienostelen?
Toki samalla poltan kynttilöitä, kuuntelen klassista musiikkia ja rentoudun ihanassa rauhassa mutta enpä silti sitä hienosteluksi kutsuisi. Kuppilat, kapakat ja yökerhot eivät ole minua varten.
Mä join jyyst möet kuohista. Mä oon siis niin jeti settii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kotona on sitä teetä, raamattua ja villasukkaa.
Kuulostaa ihan mukavalta :)
Paljon matkustelleena ihmisenä en ymmärrä tätä suomalaisten käsitystä että viininjuonti olisi hienostelua. Se on ihan arkijuoma monessa maassa Euroopassa.
Nousee paremmin hattuun