Mieheni on maailman passiivisin
Ei ikinä ehdota mitään tekemistä ja olisi onnellinen jos saisi istua nauliintuneena tietokoneen ääreen. Kuitenkin jostain sosiaalisesta paineesta odottaa, että minä keksisin jotain tekemistä. Tympii vaan se odottava asenne.
Kommentit (11)
Menee aina suunnitelmat pieleen ja ne jäävät aikomuksiksi. Sanoin asiasta ja nyt ehdotti (muka lepytykseksi) huomiselle menoa. En suostu, koska tiedän että mies ei pääse liikkeelle ennen iltapäivää. Menen yksin aamulla salille ja kaupungille. Nukkukoon mies iltapäivään niin kuin aina.
Minun ex-mies oli samanlainen. Älä vaan tee lapsia, hyvä, että mietit tuossa vaiheessa.
4 jatkaa: yksi lapsistamme on autistinen ja se on perinnöllistä. Googlaa ADD ja katso löydätkö nuo oireet miehestäsi. Ei todellakaan kannata tehdä niitä lapsia senkään vuoksi, että pian sinulla on useampi ihminen taloudessasi, joilla on samat oireet.
Valitse lähdetkö vai rakastatko häntä tästä huolimatta. Voimia päätökseesi.
Mies vaan aina haaveilee ja suunnittelee, mutta ei mitään käsitystä siitä, mitä asioiden toteuttaminen vaatii.. Vaikkapa että laittaisi herätyskellon soimaan hyvissä ajoin. Onkin teoreettinen fyysikko.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 19:54"]
4 jatkaa: yksi lapsistamme on autistinen ja se on perinnöllistä. Googlaa ADD ja katso löydätkö nuo oireet miehestäsi. Ei todellakaan kannata tehdä niitä lapsia senkään vuoksi, että pian sinulla on useampi ihminen taloudessasi, joilla on samat oireet.
Valitse lähdetkö vai rakastatko häntä tästä huolimatta. Voimia päätökseesi.
[/quote]
Miehen veli on ihan saman tyylinen.
tee itse oma elämä. älä miestä odottele.
mmm..das,:) miehet ja naiset ovat täysin erilaisia olentoja. Sen vaan on pakko hyväksyä.Tai olla sitten yksin. Kun nainen opi olemaan onnellinen itsensä kanssa,opi hän olemaan onnellinen myös miehen kanssa. Sorry jos on virheitä,en jaksa korjata.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3423287/ketju/kun_mies_ei_enaa_huomaa Tässä on lopputulos, kun jää tuollaisen miehen kanssa ja perustaa perheen. Harkitse tarkkaan ja katso pitkällä tähtäimellä kannattaako.
Joo ei lapsia tollasen kanssa. Se on sit yhtä helvetin vääntöä arki, jos mies on laiska paska.
Miksi et eroa? Mitä tuollaisesta saa?
Ja mies on 30, lapsia ei ole enkä uskalla haaveilla kun olisivat varmaan nälässä ja märissä vaipoissaan tuntikausia, jos olisivat mieheni varassa.