Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki yhteiskunnan taakat täällä :)

Vierailija
05.04.2013 |

Taasko on yksi päivä lisää lorvailtu? Minä tässä töissä kahvitauolla :) Perse ruvella raadan ja maksan veroja, jotta teidätkin saadaan elätettyä!  

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse ruvella, niska limassa, päiväkahveja...

Mitä teenkään työkseni? :)

T. ap

Vierailija
22/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vaihtoi jo nuorempaan, se olen minä... Enkä todellakaan jää tyhjän päälle. Myöntäkää, kaikki haluaa rikkaan miehen, mutta vain harvoilla on siihen mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 15:08"]

Mieheni vaihtoi jo nuorempaan, se olen minä... Enkä todellakaan jää tyhjän päälle. Myöntäkää, kaikki haluaa rikkaan miehen, mutta vain harvoilla on siihen mahdollisuus.

[/quote]

Mitä ihmettä minä teen rikkaalla miehellä? Olen elänyt varakkaan lapsuuden, ihan tarpeekseni sain siitä elämäntyylistä. Ja mitä olen katsonut kavereiden "rääsyistä rikkauksiin"-elämää, niin sääliksi käy: mies kyllä tietää arvonsa, nainen on ilmainen palvelija.

Vierailija
24/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kiitos. Oletpa huomaavainen :)

T. Yhteiskunnan taakka

Vierailija
25/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 15:08"]

[/quote]

Niin joo, sinulla lienee joku ikuisen nuoruuden salaisuus hallussasi. 

Vierailija
26/26 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä äitiyslomalla ja se joka rinnastaa sen lorvailuun on idiootti. Lasta ei ole edes mahdollista laittaa hoitoon ennenkuin äitiysloma on virallisesti loppu eli siinä vaiheessa kun lapsi on 10kk. Itse kyllä mielelläni menisin töihin ja rahaa tienaamaan  heti kun sellaisen löydän äitiysloman loputtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä