Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen varmaan raskaudesta johtuen herkkä, mutta

Vierailija
19.05.2006 |

mua loukkas kauheasti, kun mies eilen kertoi yhdestä asiasta. Niillä oli näyttötutkinnot eilen. Siellä sitten niiden alkua odotellessa yks likka oli sanonu, että tulkaa kattoon millasen tatskan hän oli päivällä ottanu, hän näyttää sitä vessassa. No mun mies oli tietty muiden mukana ängenny kattoon, kun tää likka oli näyttäny pakaraan ottamansa tatuoinnin.

Mua loukkas kauheasti, että mun mieheni oli menny muitten mukana. Kai ny jokainen tajuaa, ettei se sitä tatuointia tuolloin käsivarresta näytä. Mun mielestä muutenkin tuollainen touhu on vähän teinihommia, siis yleensä esitellä saati mennä intona katsoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten sanoisin että ylireagoit kyllä vähän. Yritä unohtaa koko juttu, ihan oikeasti ei ole vakavaa kuitenkaan, vaikka ärsyttääkin. Ja se tyttö on voinut olla vaan niin innoissaan, että ei ole tajunnut, tai sitten on vaan vähän hölmö kun esittelee peräänsä kaikille. Ja hankalahan sun miehen on siinä tilanteessa sanoa, että ei kiitos, en halua nähdä..

Vierailija
2/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ois tarvinnu mukaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sitä itsekin huomaa seuraavansa muiden perässä ilman sen suurempaa tarkoitusta. Enkä usko, että tämän episodin jälkeen miehelläsi on kovin korkeat käsitykset pimusta. Lohduttaudu sillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi