Söin pari desiä sementtiä,
hyvää oli. Tuleeko multa kohta kova betonikakka?
Kommentit (13)
Ai saakeli, oisko noin? Mitä minä nyt teen? Auttaisiko jos joisin paljon vettä ja ottaisin jotain laksatiivia? Tai oksentaisinko?
Siis oletko sä ihan tosissasi? Sinuna soittaisin pikapikaa terveyspalveluiden neuvontaan! Tuohan voi ihan oikeasti olla vaarallista.
Miksi ihmeessä söit sementtiä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 10:29"]
Ai saakeli, oisko noin? Mitä minä nyt teen? Auttaisiko jos joisin paljon vettä ja ottaisin jotain laksatiivia? Tai oksentaisinko?
[/quote]
Kyllä sen eteenpäin kulkua suolessa olisi hyvä nopeuttaa, laksatiivi ja kuitupitoiset syötävät vähentävät todennäköisyyttä että jumittuu minnekään.
Söin kun teki niin älyttömästi mieli syödä sitä, mikä lie himo kaikkeen kiveen ja saveen, sitten autotallissa oli vajaa pussi sementtijauhoa ja söin sitä mielitekooni.
No jos oot ihan tosissaan niin luulis että olisi jo kiire lääkäriin. Sementti on syövyttävää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 10:38"]
Söin kun teki niin älyttömästi mieli syödä sitä, mikä lie himo kaikkeen kiveen ja saveen, sitten autotallissa oli vajaa pussi sementtijauhoa ja söin sitä mielitekooni.
[/quote]
Provo, mutta olkoon. Luontaisliikkeistä saa luonnonsavea, joka sopii pieninä määrinä syötäväksi ja on terveellistäkin.
Mun teki raskaana ollessa mielettömästi mieli syödä sementtiä. Onneksi en sentään syönyt, mutta ihan himotti ajatuskin sementistä.
Soita terveysneuvontaan tosiaan! Mulla on kerran koira joutunut leikkaukseen saatuaan suolitukoksen sementin syömisestä...
Asenna anukseesi sellainen neliömäinen muotti. Sitten voit popsia lisää betonia ja kakkia valmiita harkkoja, niistä voitte rakentaa vaikka autotallin.
*Niksi-Pirkka*
Meillä on jo autotalli. Nyt polttelee mahassa. :(
Mainio provo. Parin desin syöminen on niin suuri määrä, että kaikki röörit kantsuu tyhjentää oksu-paska-vatsahuuhtelu-kombolla meikä lähtis piipaa-autoilemaan. Toinen vaihtoehto on kärsiä ja toivoa ettei tule sepsistä syöpymisen seurauksena ja sitä myöten noutajaa.
Prooovoooo!!!
Minä join pullollisen wc-ankkaa ja nyt tekee mieli vaakkua.
Ai älkää naurattako kun sattuu mahaan, nyt se möhkäle taitaa kiertää suolistossa. Painoin kädellä sitä eteenpäin menemään, tuntuu sellainen kova möykky olevan. Repeääköhän mun perse, kun se sitten ulos pyrkii??!
Eiköhän se pakkaudu jumiin jonnekin ohutsuolen mutkaan ja kohta olet leikkauspöydällä.