Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kuol la pois täältä.

Vierailija
22.03.2019 |

Oon rikki, loppu, pas kana, vihainen, katkeroitunut, ahdistunut jne. kaikkea mahdollista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Halaus sinulle!

Vierailija
2/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Halaus sinulle!

En halua tarkemmin kertoa ettei ala nauraminen ja vit tui lu mutta taloudellisesti pas kana eikä mikään taho halua auttaa. Työkunto on olematon ja ajatus ei kulje. Jotain työtä ehkä pystyy tekemään mutta mun pitäisi saada tehdä omalla tahdilla ilman stressiä kiirrettä jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut on rikkonut?

Vierailija
4/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda työt. Lähde kalaan.

Vierailija
5/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu aina välillä (kuten nyt taas) että maailma on ikäänkuin helvetti, ihmiset hirveitä ja kaikki on rumaa, minä myös. Mutta tää menee yleensä aina sitten ohi ja elän taas hetken normaalisti/hyvillä mielin. Ehkä toikin fiilis menee ohi sulla. Ite elän jatkuvasti noita kahta ääripäätä, mutta kun tiedän että tilanne välillä normalisoituu niin jaksan eteenpäin.

Vierailija
6/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinua ei olisi, niin kuka levittäisi pahaa mieltä tällä palstalla? Sinua tarvitaan!

Vierailija
7/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Toivon itselleni syöpää, auto-onnettomuutta tai melkeimpä mitä tahansa nopeasti kuolemaan johtavaa. Jatkuvasti vituttaa se, ettei ole uskallusta lopettaa tätä itse. No, ehkä vielä joskus löydän sen uskalluksen, toivottavasti pian.

Vierailija
8/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen fiilis itselläkin, mutta ajattelin että katson ja pelaan nämä huonot kortit ihan loppuun asti.

Kohtaloaan vastaan ei voi taistella, jotkut yrittävät uhmata sitä mutta turhaan.

Vierailija
9/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rakas ihminen tee itsellesi mitään.

Vierailija
10/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvis töitä kun rahat loppu ja työttömyysturva ei riitä mihinkään mutta samalla tarvis olla rauhallinen ja tarpeeksi yksinkertainen työ. Enkä tykkää kalastaa.

ap

Vierailija
11/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä ihmettelet miksi tänään olit niin toivoton. Tunteet tulevat ja menevät ja muuttuvat. Anna mahdollisuus ainutkertaiselle elämällesi! Mitä kaikkea onnellista voi vielä tullakaan vastaan!

Vierailija
12/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tunnelmissa. Elämä on vuosi toisensa jälkeen hirveää.

En pidä niistä ihmisistä, jotka pitäisivät minusta jne. Toisin sanoen ympärillä ei ole ketään eikä mitään.

Työtä pitäisi silti jaksaa tehdä. Miksi? Miksen vain kuolisi pois? En jäisi kaipamaan mitään. Toivoin elämältä ihan muuta, kuin mitä se on minulle tarjonnut.

Vierailija
13/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvis töitä kun rahat loppu ja työttömyysturva ei riitä mihinkään mutta samalla tarvis olla rauhallinen ja tarpeeksi yksinkertainen työ. Enkä tykkää kalastaa.

ap

Kokeile nyt ensin vaikka vähentää rahankulutustasi. Rahaongelmat yleensä johtuvat päihde- tai peliriippuvuudesta tai holtittomasta shoppailusta. Ota vastuu itsestäsi ja valinnoistasi, muuten elämäsi tulee olemaan pas kaa loppuun asti.

Vierailija
14/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden päästä ihmettelet miksi tänään olit niin toivoton. Tunteet tulevat ja menevät ja muuttuvat. Anna mahdollisuus ainutkertaiselle elämällesi! Mitä kaikkea onnellista voi vielä tullakaan vastaan!

100% varmuudella en ole täällä vuoden päästä enkä oikein ymmärrä miksi pitäisi elää vaikka joka päivä on yhtä pas kaa enkä usko että mitään onnellista osuu minun kohdalleni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän