Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ajatellut et jospa lähtisin itekki vaan hoitoalalle!

Vierailija
22.03.2019 |

Ainaki tekee kokoajan jotain, minkä merkityksen tietää ja näkee jokapäiväisessä työssä.

Olen tehnyt varasto- myynti- ja toimistotöitä sekä asiakaspalvelutyötä. En ole tykännyt yhtään.

Multa löytyy lähi-ja sairaanhoitajakavereita jotka on ihan tyytyväisiä alavalintaansa ja hyvissä työpaikoissa. Suhteilla kuulemma pääsisin näihin paikkoihin tekemään sijaisuuksia ja keikkaa jo opiskeluaikana. Hyvin paljon hoitoalankin työpaikat menee suhteilla (varsinkin ne parhaimmat). Ei niitä missään molista näe.
Palkka on mulla nyt n. 2000e, joten se ei tule huonommaksi ainakaan muuttumaan.

Jospa sitä lähtisi tekemään hyvää alalle, jossa riittää töitä Suomessa ja ulkomailla.

Joo, taidankin hakea hoitoalalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne hoitoalalle niin vaan lähdetä, varsinkaan AMK tasolle. Hakijoita ihan hirveästi ja todella motivoituneita paljonkin haussa mukana. Sisään pääsee naurettavan pieni määrä. Arvio tehdään yleensä siten, ettet pysty itse mihinkään edes vaikuttamaan. Jos sun ulosanti ei ole hyvää sen 5-10min aikana niin se on siinä, peli menetetty. Jossain on myös matikan kokeita yms, mutta silti tolla ulosannilla on valtavan suuri merkitys. Siihen tosi vaikea vaikuttaa siinä tilanteessa.

Vierailija
2/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä lähihoitajaksi pääset. Hoitajatyössä on se etu, että voi käydä "keikalla" jos vielä haluaa jatkaa johonkin muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne hoitoalalle niin vaan lähdetä, varsinkaan AMK tasolle. Hakijoita ihan hirveästi ja todella motivoituneita paljonkin haussa mukana. Sisään pääsee naurettavan pieni määrä. Arvio tehdään yleensä siten, ettet pysty itse mihinkään edes vaikuttamaan. Jos sun ulosanti ei ole hyvää sen 5-10min aikana niin se on siinä, peli menetetty. Jossain on myös matikan kokeita yms, mutta silti tolla ulosannilla on valtavan suuri merkitys. Siihen tosi vaikea vaikuttaa siinä tilanteessa.

No ulosanti on kyllä ihan hiton tärkeä asia hoitotyössä! Millaisen kuvan potilas/asiakas susta saa? Pystytkö luomaan hyvän asiakassuhteen ja luottamuksen lyhyessä ajassa. Eli hyvin tärkeästä asiasta kyse.

Vierailija
4/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita nyt alkuun vastaus tuhon toiseen ketjuys jossa joku hakee apua.

Vierailija
5/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lähteä opiskelemaan ravintolakokiksi. Ainut taideammatti, jossa on täystyöllisyys ja koska oikeita töitä en osaa tehdä, niin tuo vaikuttaa hyvältä ratkaisulta itselle. Kyllähän ihmiset aina ruokaa kaupasta saavat, ravintolat ovat vain kulttuurielämyksiä.

Vierailija
6/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vanhustyöstä tosi paljon. Kun opiskelin alalle, ajattelin että nimenomaan lapset ja nuoret on mun juttu. Toisin kuitenkin kävi, nimittäin iäkkäiden kanssa sujui alusta asti todella hyvin ja tuntui todella luontevalta. Lasten ja nuorten kanssa taas tuntui paljon oudommalta eikä omalta jutulta ollenkaan. Ei vaan luonnistunut yhtään samalla tavalla kuin iäkkäiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi