Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkäään toipunut kesäaikaan siirtymisestä

Vierailija
05.04.2013 |

väsyttää!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Vuorokausirytmini on sekaisin kuin käkikello. En saa illalla unta ja aamulla sitten väsyttää kamalasti. Ja jotenkin paleltaa ja väsyttää koko päivän kun joutuu heräämään liian aikaisin.

Vierailija
2/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaa matkusta mihinkään sellaiseen maahan, jolla on aikaeroa Suomen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisen kelloni mukaan heräsin tänäänkin kuudelta aamulla. Ei ole mikään ihme, että väsyttää.

Vierailija
4/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 09:07"]

Älä koskaa matkusta mihinkään sellaiseen maahan, jolla on aikaeroa Suomen kanssa.

[/quote]

En ole koskaan matkustanut, ja tuskin tulen matkustamaankaan.

ap

Vierailija
5/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, miten sitä ennen selvisi ihan hyvin ilman, kesäaikaan siirtymisiä

n vm 61

Vierailija
6/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu, mutta en usko sen johtuvan kesäaikaan siirtymisestä, vaan siitä, että pääsiäinen (4 päivää vapaata ja pidempään valvominen) sattui samaan syssyyn.

Mulle ei kellojen siirtely ole tuottanut koskaan vaikeuksia, kysehän on vain tunnista! Jos aamulla nousee tuntia aiemmin, illalla kyllä väsyttääkin aiemmin. Mutta kun pääsiäisenä tuli loikoiltua ja nukuttua jopa 3h pidempään kuin tavallisesti, niin onhan se rytmin kääntäminen vaikeaa. olen vielä huono nukahtamaan illalla.

Kyl se tästä, kun sinnikkäästi vaan jaksaa nousta aamulla klo6. nyt oon jo tän viikon torkuttanut sinne 06.45 saakka, joten ei ihmekään jos ei rytmini ole kääntynyt. =)

Vierailija
7/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä sama juttu, hän nukkuu semmoisia parin tunnin öitä. Hänellä on myös yksi työkaveri, joka hänkin häiriintyy suunnattomasti kesäaikaan siirtymisestä. Ylen uutissivuilla oli tästä juttua, unitutkijat sanoivat, että ihmisiä jopa kuolee kesäaikaan siirtymisen seurauksena.

Sanoisinpa, että lomailu sellaisessa maassa, joka on eri aikavyöhykkeellä, on hieman eri asia, kuin vaikkapa kolmivuorotyötä tekevän herkän nukkujan sopeutuminen uuteen aikaan.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia sopeutua kellonsiirtoon.

Vierailija
8/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta ei haittaa yhtään. Menen nukkumaan klo 12 ja herään ennen kellon soittoa klo 6.20. Kyllä se joku päivä tasaantuu eikä kyllä väsytäkään yhtään.

Vierailija
9/9 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitten syksyllä toivun kun siirrytään taas normaaliaikaan. Sitten kun olen eläkkeellä en enää aio siirtää kellojani vaikka mikä olisi vaan elän normaaliajassa kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä