Haetko kidsit päiväkodista heti workin jälkeen vai food shopin?
Menetkö workplacelta päiväkotiin vai food shopiin?
Kommentit (46)
Menen ensin Citymarketiin ja sitten haen babyt. Sitten äkkiä kotiin kokkaamaan dinneriä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan tosissasi? Jos et osaa englantia niin miksi helvetissä sitä pitää yrittää käyttää?
no höllää hiukan sitä nutturaa :D musta ap:n aloitus oli ihan ytimessä, nykyään tuon tyyppistä ilmaisua kuulee käytettävän sekä puheessa että mainoksissa ja olen miettinyt, että oonko ainoa, joka kokee tuon niin naurettavana. Ilmeisesti en ole. Esim. Elastinen suosii tällaista ilmaisua. "mä soitan sulle bäckiin" tai "se oli siinä ihan mun feissin edes". LOL.
Vierailija kirjoitti:
workin?? food shopin?
Tuosta shopista tulee monen suussa soppi kun ei osata suhuassaa.
Dinneri
- mulla on hei huomennsa kato se yksi tärkeä dinneri
Dinnerille
- miehen kanssa dinnerille
- yööökkk!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kidsit homessa, kun olen saanut kicksit jobista.
Kicsit töistä? Minä saan kiksit hyvästä wiskysta tai sugardadylta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kidsit homessa, kun olen saanut kicksit jobista.
Kicsit töistä? Minä saan kiksit hyvästä wiskysta tai sugardadylta.
Bossi anto kicksit!
Mun hubby hakee kidin caresta carilla ja sit syödään dinneri. Shopping tehää illal ennen sleepytime
Haetaan kidsit mosquesta töiden päätteeksi. Itse ollaan työttömiä.
rumista rumin kirjoitti:
Dinneri
- mulla on hei huomennsa kato se yksi tärkeä dinneriDinnerille
- miehen kanssa dinnerille- yööökkk!
Tää... tuli otsikosta heti mieleen... todellakin yrjötys.
Haen kidsit kindergartenista heti after work koska muuten nurset ragee
en hae, gränni hakee, koska mun tarvii houstaa yks tosi important eventti.
rumista rumin kirjoitti:
Dinneri
- mulla on hei huomennsa kato se yksi tärkeä dinneriDinnerille
- miehen kanssa dinnerille- yööökkk!
Illallinen on just ihana sana Suomen kielessä! Miksi just se pitää pilata?
Mie ainakin haen kidsit kindergardenista heti workin jälkhen ja after that met lähemmä osthan foodia grocerystoresta ja mahollisesti hamburgereita hamburgerplacesta. Jos ei wife huomaa saatan poiketa spiritstoressa.
Yes mä hoidan grandkidsien haun mut sitä ennen käydään girlfriendsien kanssa ottaa afternoon champagnes! Laitetaan high heelsit ja lipstickiä ja short skirts. Husbandit jää homeen siivoamaan. Oh my gaaad...taas mä forgettasin ne grandkidsit!!! Mut ei kai ne olis antaneetkaan niitä mulle ku mä oon a little drunk..nyt on joku angry
Joskus kipasen super nopee pikku-storessa siinä matkalla workista päiväkotiin. Siis jos tarviin jotain mini-ostoksii, tyyliin maitoo..mega-ostokset tehään sitten kidsien kanssa!
Hakisin eka kidsit kindergarttenista etten ruineeraisi niiden laiffia priorisoimalla grocery store over kidsit.
Illalla mun pointsit nousee, jos mä annan meidän hostessille mouthsexii!
Meidän hosti makaa vaan couchilla ja farttailee size iivningin.
Pitäisköhän abandonoida size pig?
Vierailija kirjoitti:
Mie ainakin haen kidsit kindergardenista heti workin jälkhen ja after that met lähemmä osthan foodia grocerystoresta ja mahollisesti hamburgereita hamburgerplacesta. Jos ei wife huomaa saatan poiketa spiritstoressa.
Onko Suomessa tosiaan henkikauppoja? Minkalaisia aaveita siella myydaan?
Viinakauppa = liquor store
Yleensä jonkun randomi drive inin kautta