Katsooko kukaan muu Modernia Perhettä?? Helmi AVA:n myöhäisillassa!
Harmittaa että se on piilotttu AVA:n myöhäisiltaan ja sunnuntaisin en meinaa muistaa ikinä katsoa maikkarilta niitä uusia jaksoja. Alussa en lämmennyt sarjalle ja nyt olen ihan koukussa... aivan loistavaa tilannekomiikkaa ja joka kerta saa nauraa, jos nyt ei ääneen, niin melkein :) Katsooko kukaan muu tätä huippusarjaa? :)
Kommentit (13)
Uusia jaksoja? Meneekö nyt uusi tuotantokausi?
Ihan loistohuumoria. Glooooria ja Cam hauskimmat hahmot.
Kolmosella on tullut jaksoja joissa Gloria on raskaana ja tää Philin ja Claren vanhin tyttö on kai muuttanut kotoa pois opiskelemaan. Mutta on taas jäänyt monena sunnuntaina pois(??) ohjelmistosta vissiin F1 ähetysten tms. takia.... En tiedä mitä tuotantokautta nämä AVA:n jaksot on, mutta tänään tulee vika jakso :( jää tauolle näköjään. Höh, on ollut mun iltojen ilo tai sit seuraavan päivän kun on katsonut nauhoitetun jakson. Cam on mun ehdoton lemppari... :) t. ap
itse just viime su katsoin pitkästä aikaa..nyt onkin jatkuva nauhotus;-) suosikki myls Cam
;-) T. 2
Tykkään sarjasta, mutta harvoin tulee katsottua, niin kuin telkkaria muutenkin. Katson kyllä mielelläni silloin, kun satun muistamaan. Gloria on ihana, rakastan hänen aksenttiaan ja tempperamenttista luonnetta. :D
Mulla oli sama juttu, että ekoja kertoja sarjaa katsoessa ei tuntunut mitenkään kummoiselta, mutta muutaman jakson jälkeen jäin koukkuun. Siinä on varmaan se, kun ajan kuluessa niitä hahmoja oppii tuntemaan, niin sitten tajuaa mm. vitsit paljon paremmin.
Hauskinta on, että se Camin näyttelijä on oikeasti hetero... on kyllä niiiiiiiiiiiin homon oloinen, että vois vaikka vannoa että siviilissäkin on :) Loistavaa huumoria kyllä, osuu ja uppoo =)
Voi apua! Mulla on mennyt ne uudet jaksot kokonaan ohi :(
no kun koko sarjaa ei oikein mainosteta missään :( mä en oo muistanut noita sunnuntain jaksoja kun harvoin... nyt pitää laittaa jatkuva tallennus päälle. Oikeesti katson tosi vähän telkkaria nykyään, tuntuu että sieltä tulee niin paljon kaikkea turhaa mutta tää moderni perhe on kyllä semmoinen mikä on pakko katsoa aina kun vaan muistaa... kiva että löytyy muitakin sarjasta pitäviä :)
t. ap :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 23:17"]
Hauskinta on, että se Camin näyttelijä on oikeasti hetero... on kyllä niiiiiiiiiiiin homon oloinen, että vois vaikka vannoa että siviilissäkin on :) Loistavaa huumoria kyllä, osuu ja uppoo =)
[/quote]
Niinpä. :D Hyvä näyttelijä. Mitchellin näyttelijä taas on oikeesti homo.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 23:17"]
[/quote]
Eipä oikeastaan. Kaikkein stereotyyppisimmat homomaneerit on kyseinen hahmo omaksunut, että eihän tuota ylineitmäisyyttä voisi ottaa oikeasta homoseksuaalisuudesta mitenkään.
Siis juu, tajuan kyllä että ne on ne homomaneerit mitkä tyyppi heittää ihan överiksi ja tokihan se rooli on näyttelemistä mutta silti Eric Stonestreet tekee Camin roolin niin herkullisesti ;) Mitchell tosiaan on oikeastikin homo vaikka onkin sarjassa se perheen "mies" :)
Minä! ihan samat ajatukset ;-) just katoin ett hitsi ku tulee myöhempään tänään:-)