Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen käveli minun päälle selatessaan puhelinta. Sitten alkoi huutaa ja raivota, koska kieltäydyin maksamasta hänen vaatteiden pesetystä.

Vierailija
22.03.2019 |

Olin kuulemma hänen tiellään ja väärällä puolella katua. Minun olisi pitänyt väistää koska muka näin hänet. Mutta en ymmärtänyt että hän tulee suoraan päälle!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on universaali käytösmalli kaikilla, ei vain naisilla. Kesäisin vielä kivempaa kun näillä uneksijoilla on polkupyörä allansa.

Vierailija
2/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahimpia ovat keski-ikäiset miehet. Kävelevät päin ja kun kaatavat (olen liikuntarajoitteinen) alkavat solvata. Mikä ihmisiä vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus Helsingin keskustassa kävelin kävelytietä sen suuntaisesti, jolloin autotien yli ryntäsi keski-ikäinen nainen puhelin kädessä minuun törmäten. Sinne jäi puhelimensa kolisemaan asfalttiin ja jotain törkeyksiä yritti huudella. Lienee siis universaali käyttäytymismalli naisilla.

Yksi nainen törmäsi = universaali käyttäytymismalli.

Lukuisat miehet ovat törmänneet minuun. Saanko minäkin yleistää?

Vierailija
4/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärtänyt miksi vaatteet olisi pitänyt pestä?

Vierailija
5/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärtänyt miksi vaatteet olisi pitänyt pestä?

Varmaan likaantuivat, kun nainen kaatui?

Vierailija
6/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku typerysten kokoontumisajot?

Vierailija
7/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on alettava kantaa jotain suojavarusteita mukana, kun näitä puhelimen tuijottajia entistä enemmän kävelee päälle kaduilla. Kolhikoot itsensä sateenvarjon piikkiin tai muuhun kädessäni olevaan esineeseen, jos eivät ole reaalimaailmassa läsnä.

Vierailija
8/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut antamaan kyynärpäätä näille päällekäveleville puhelinzombeille. Kovin ovat ihmeissään, kun reitti ei ollutkaan ihan kunnossa ja en väistänyt.

Vierailija
9/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut antamaan kyynärpäätä näille päällekäveleville puhelinzombeille. Kovin ovat ihmeissään, kun reitti ei ollutkaan ihan kunnossa ja en väistänyt.

Tämä on hyvä. Vielä parempi on teräväreunainen kova laukku. Sopivasti kun kääntää ylävartaloa sopivalla hetkellä niin saa mojovan muistutuksen annettua han viattoman näköisenä.

Vierailija
10/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on universaali käytösmalli kaikilla, ei vain naisilla. Kesäisin vielä kivempaa kun näillä uneksijoilla on polkupyörä allansa.

No ei ole. Kyllä minä olisin pahoillani ja pyytelisin kovasti anteeksi jos kävelisin jonkun päälle vaikka sitten olisin itse kaatunut hytäkässä rapakkoon.

Vierailija
11/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei! Annoin sille naiselle yhteystiedot hyvää hyvyyttään (et kaikki ok, vaikkei toki mun vika mitenkään!)

Nyt hän pommittaa minua vaatimuksilla vahingon korvauksista ym. Poliisit ei edes tulku paikalle kun hän soitti hätäkeskukseen. Ambulanssi lähti pois koska hällä ei ollut mitään hätää.

Nyt tämä ihminen vainiaa minua koska mm designtakki likaantui ja puhelimeen tuli naarmu.

Oikeasti, HÄN käveli minun päälle ja MINÄ kaaduin ja löin otsani katukivetykseen niin, että jouduin käymään lääkärillä ja laittoivat tikit!

Tää päällekävelijä oli siis parikymppinen nainen, joka ei katsonut eteensä vaan puhelintaan!

Vierailija
12/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yliopistolla kaveri, jonka kanssa käveltiin aina samaa matkaa kotiin. Ärsytti, kun se näpytti puhelintaan koko ajan ja luotti siihen, että katson hänen puolestaan mihin ollaan menossa. Käveli siis ihan sokkona koko matkan.

Kerran annoin sen kävellä tolppaan tajunnanräjäyttävällä voimalla niin johan pisti puhelimensa hetkeksi taskuun :D Isku oli silti vissiin liian laimea, kun ei se mitään oppinut.. Seuraavana päivänä luuri taas kädessä, tietty.

Vierailija
13/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko pissis! Joku mielenvikainen naikkonen. Jos itse näppäilee puhelintaan kävellessään niin ihan oma syy. Ei poliisia voisi vähemmän kiinnostaa ja jos tää naikkonen nyt tekis jonkun "rikosilmoituksen" niineiköhän poliisit naura sen ulos. Ilmianna hänet ja tee lähestymiskielto.

Vierailija
14/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:n äidinkieli on? Ei ainakaan suomi. Saavat täällä kaikki kirjoitella, mutta jos ei halua tulla lytätyksi, kannattaisi kirjoitella palstalla, jossa puhutaan äidinkieltäsi. Ihan vain vinkkinä.

Vierailija
15/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt pääsin kotiin lääkäristä. Ensihoitajat teippasi minun silmäkulman mutta eivät vieneet sairaalaan vaan kehoittivat käymään päivystyksessä jos verenvuoto ei tyrehdy. Ja ei tyrehtynyt.

Koko ajan tämä päällekävelijä viestittää et minun pitää pesettää hänen takki ja korvata puhelimen arvon menetys.

Miten saan tämän loppumaan?

Tää nainen on ihan hullu!

Vierailija
16/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumerosi ja salaiseksi, niin hän lopettaa jatkuvan viestittelyn. Ehkä sulla on lääkärintodistus ja kuvat omasta kaatumisesta, säilytä ne varaksi.

Vierailija
17/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap:n äidinkieli on? Ei ainakaan suomi. Saavat täällä kaikki kirjoitella, mutta jos ei halua tulla lytätyksi, kannattaisi kirjoitella palstalla, jossa puhutaan äidinkieltäsi. Ihan vain vinkkinä.

Ohis mut täs on niin kiusaaja :)))))

Vierailija
18/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no estä tää naikkonen, sano sille suoraan et teet hänestä ilmoituksen häirinnästä ja vammoista poliisille, eikö mene jakeluun vai mikä pelkuri sä oikein olet...?

Vierailija
19/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt estämään tuon naisen numeron, ei pysty enää ottamaan sinuun yhteyttä.

Vierailija
20/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda puhelinnumerosi ja salaiseksi, niin hän lopettaa jatkuvan viestittelyn. Ehkä sulla on lääkärintodistus ja kuvat omasta kaatumisesta, säilytä ne varaksi.

Mulla ei ole todistusta, mutta kävin päivystyksessä näyttään haavaa ja siellä puhdistettiin ja teipattiin uudelleen. Eiköhän siitä jäänyt joku merkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän