G: Onko Frendit mielestäsi tosi hyvä sarja? Ikäsi?
Mun oma vastaus:
Ei ole tosi hyvä, ja ikäni on 31.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 22:33"]
On. Olen katsonut kaikki uusintojen uusinnatkin ja edelleen on ainoa sarja, jolle nauran.
Ikä 39v
[/quote]
Peesi. Ikäkin täsmää :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 22:33"]
On. Olen katsonut kaikki uusintojen uusinnatkin ja edelleen on ainoa sarja, jolle nauran.
Ikä 39v
[/quote]
Peesi. Ikäkin täsmää :)
[/quote]
Komppi! Ikä 38 v.
Ei ole. En tykännyt siitä silloinkaan, kun se oli uusi. Kyllä sitä katsoo, ei se ihan huono ole. Mutta ei mikään ihku maailman paraskaan. Vähän kuin Simpsonit, sellaiset tylsät keskinkertaisuudet tykkää Frendeistä ja SImpsoneista.
39 v ja rakastan sarjaa.... okei, liikaa uusittu, mutta edelleen naurattaa. Ihan eka/toka tuotantokausi ei oikein uponnut, mutta sen jälkeen kyllä. Chandlerin sarkasmi ja lausahdukset <3 ... osaan "aika monta" repliikkiä ulkoa =)
On, ikää 14. Nähty vaan kerran ja sekin parin kuukauden sisään Netflixistä. Kuka enää edes katsoo telkkaria 10 vuoden ajan yhden sarjan takia?
Kyllä on. Omassa genressään yksi parhaita. Ei sitä tietenkään voi verrata House of Cardsiin tai Crowniin, ei edes Big Brotheriin.
Olen 23.
Meillä tykkää kaikki. Minä 38 v nainen, poika 18 v ja mies 43
Ei tosiaankaan. Tylsä ja ankea. 26v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En tykännyt siitä silloinkaan, kun se oli uusi. Kyllä sitä katsoo, ei se ihan huono ole. Mutta ei mikään ihku maailman paraskaan. Vähän kuin Simpsonit, sellaiset tylsät keskinkertaisuudet tykkää Frendeistä ja SImpsoneista.
Millaiseen ryhmään sinä kuulut?
ja mitä katselet ?
Ihana jotenkin tuo vastauksesi.
Ei mikään sellanen suosikki kun Kellarin Kunkku, Moderni Perhe ja 30 Rock mitä katselee uudelleen ja uudelleen. Kerran olen Frenditkin läpi katsonut ja ihan ok oli.
Nainen 34v
On edelleen yksi parhaista, ellei paras. Osaan monet repliikit ulkoa. Ikää 44v
On. Paras. Mulla on koko sarja dvdllä ja olen katsonut sen moneen kertaan niin telkkarista kuin dvdltä. 35v.
Jos se on valmiiksinaurettu, sen täytyy olla hyvä!
On aivan loistava! Boxi löytyy kotoa ja en kyllästy siihen ikinä.
N40
Ikä 39v