Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko värjätyt hiukset pestä jo samana päivänä kun väri on laitettu?

Vierailija
04.04.2013 |

Vai vaikuttaako pesu samana pävänä värin kestoon?. kävin tänään kampaajalla värjäyttämässä hiukseni. Väri oikein hyvä, mutta laittoi paljon muotoilutuotteita, tekisi mieli pestä pois, hiuksen tosi tahmeat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa olla kastelematta ainakin vuorokausi sanoo minun kampaajani.

Vierailija
2/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä useimmiten pesen kyllä samana iltana, koska en vaan osaa nukkua kun hiukset tuoksuvat niin vahvasti värille ja muotoilutuotteille. Ei ole mitään katastrofia tapahtunut vaikka näin teenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kolmosella...

Vierailija
4/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pestä. Ei todellakaan haittaa mitään varsinkaan jos ihan hapetteellinen väri on kyseessä. Mä pesen myös aina, koska kampaajallani on joku pakkomielle föönätä mulle tukiaineiden avullla mummomainen pallokampaus ja haluan sen heti pois. (Olen yrittänyt sanoa kampaajalle että en halua tuuheaa ja pöyheää mutta ei mene perille)

Vierailija
5/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin pestä. Kannattaa tietysti käyttää värjättyjenhiusten shampoota ja hoitoainetta.

-kampaaja

Vierailija
6/6 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on pestä, kun käryää niin hirveälle. Mulle tulee aina hirveä päänsärky kampaajareissun jälkeen. Pesen aina houkset heti ja varaan särkylääkettä, sillä pärjään. Oon vissiin vähän yliherkkä niille mömmöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä